|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag undrar om någon som vet om en duktig reparatör på lackskador? Priset är det inga problem med bara om arbetet blir skickligt gjort. Det handlar om parkeringsskador/repor på höger front. Det skall helst ligga i Kalmartrakten. | |
|
Ljunggrens billackering är mycket duktiga. Prata med ägaren Lars. Har lackerat en del där med ofta bättre resultat än fabrikslacker. Han ligger "rätt" i pris också. |
|
|
Lackcenter AB i Rockneby rekommenderas varmt..... Dom ska få hellacka min svarta best nu i höst pga stenskott.......... /Ronny Helst på tvären.... Är drabbad av galna bilsjukan enligt min sambo..... |
|
| Jag vet inte, det kändes så tryggt och lämna in på Autogruppen(auktoriserad BMW handlare) och de sa att det var sådant de fixar jämt...får hoppas det att det blir så lik ursprung som möjligt. Tack för alla tips =) | |
| Tror det är ljunggrens som gör deras jobb. Autogruppen ägs ju av toyota handlaren i Kalmar och dom har ljunggrens. | |
| Tack så mycket för infot! Du gjorde mig mindre orolig nu... Nu hoppas vi på bästa resultat. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.