|
|
|
|---|---|
tomas84 |
Jag undrar vart man kan köpa Schnitzer pedaler och dylikt till ett bra pris, helst om någon vet en hemsida eller en butik i Stockholmsområdet.? |
|
Detta är länken till importören i Sverige Länk och genom dem kan du få reda på vem som säljer pedalerna närmast dig! //Robban BMW CS #4729 www.robertgustavson.com |
|
|
www.mh-gtr.com Finns nog inte på hemsidan men han kan få fram och skicka. /Bimmerman Länk Sponsorer Demon Projekt: Jag själv :(( Därför ett långtidsprojekt |
|
tomas84 |
Tack så mycke ska kolla sidorna nu.. /Tomas |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Din lokala däckshandlare är oftast återförsäljare åt ocrbrorssons.Beställde pedaler men när dom efter 6 veckor inte kommit så avbeställde jag, pga nått strul hos oclb eller schnitzer,fick bli M-pedaler från M.style.nu.kom i brevlådan dagen efter:) MVH Hasso |
|
Hasso: Passade pedalerna från m-style bra? Lurar själv på att köpa därifrån... Var köpte du fotstöd? Hittade inget hos m-style. /Micke |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Fotstöd köps på BMW nån 5 hundring+ Enda gången det är bättre med gummi än utan:)) Gaspedalen aningen för kort, kolla min frilanssida där finns bilder, ska försöka få till det lite annorlunda när tid medgives. MVH Hasso |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.