|
|
|
|---|---|
|
hej har en 745i 2002a som jag har gsm i och när jag stoppar i kortet så funkar det och jag får upp operatörsnamn osv i stora instrument huset och folk kan då ringa till mig och jag kan tinga men bara från I driven i menyn. själva luren är stendöd fast jag köpt nya laddbara batterier och phoneboardet/knappsatsen man kan fälla ut är åxå stendöd! någon som varit med om liknande el vet vad det är!! mycket tacksam för svar då jag behöver telefon i bilen | |
| du får nog åka till bmw o få bilen uppkopplad för att lockalisera felet,annars blir det nog svårt o säga vad det kan vara har du kollat alla säkringar även de i handskfacket. | |
| hej! finns det säkringar för telefonen i handskfacket??? såg att det fanns i bagaget men enl kartan inga i handskfacket el vet du nån där??? | |
| på min sitter det i handsfacket också men vad de går till vet jag ej har ej kollat så noga ,fast det är kanske annorlunda på 760. | |
|
ok!vad står det mer på den säkringsplatsen att den driver ? alltså den du har i handskfacket! tror inte det diffar mellan 745 o 760 på tele biten iaf.. så du får gärna kolla vilken säkring det är du har där som är för tele och om det är fler kompnenter på den platsen. mvh j |
|
| hej igen ..kanske var otydlig men jag har som sagt åxå säkringar i handskfacket men ingen som har med tele att göra enl kartan iaf så om du har det där meddela gärna vart | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.