|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Tack Adde för ett uttömmande svar. Jag får väl tänka ett varv till innan jag bestämmer mig. | |
|
Specen ovan är klockren. Är heller ingen fan av sensatec, ger ett lite billigt "V50 intryck". Vanligt tyg eller halvläder är både trevligare och ser snyggare ut. Eller ännu hellre tyg/alcantara men det är väl endast till M-sport paketet. En kommentar, tycker du att HiFi högtalarna är värt 6000kr extra? Har blivit oerhört besviken på ljudet i dessa till 3-serien och tycker det i så fall är bättre att antingen spara pengarna om man mest lyssnar på radio eller gå direkt till Hifi Professional DSP (för ca 10-12kkr) om man vill att det verkligen skall låta bra. Det är ju trots allt en bil för 350kkr vi snackar om. Men det är som sagt min privata åsikt... |
|
| vad tycker du om bilen så här långt?? blir det några bilder :P | |
|
Kristoffer_L: Jag kan faktiskt hålla med dig om att högtalarna inte är värt 6000 kr och samtidigt kände jag att 6000 till inte hade varit värt för nästa steg så ljudintresserad e jag inte direkt. Tänkte dock att det kunde vara trevigt med att ha lite bättre ljud när man pluggar i USB-minnet med lite godingar. Överlag har jag aldrig införskaffat en BMW pga ljudet har för mig att det varit dåligt i E46 med om man inte hade HK-högtalarna. jerry.. A jag vet har varit lite slö med att fota bilen har inte haft tid. MEn jag ska ta med mig kameran imon när jag ska till malmö genom jobbet och hitta ett trevligt ställa att ta nått foto. Jag kan säga att jag är mycket nöjd med bilen och den har absolut varit över mina förväntningar. Var lite orolig för att det var en dieselbil. aldrig haft det innan men jag blev mycket positivt överraskad där också. Det bottendraget som bilen har och så jämt drag är värt guld. För övrigt vill jag tacka Clubsport för den snabba kommentaren om m-ratten och m-spaken annars hade jag nog missat den detaljen i utrustningen tycker att alla verkligen ska välja till detta på bilen. Gillar också helljusassistenten oerhört mycket. En detalj som jag alltid stört mig på hos 3-serien som är åtgärdet nu är att rumpvärmaren alltid suttit vid växelspaken och nu sitter strax under klimarattarna. Vet dock inte hur det varit på tidigare E90. |
|
|
Jag lånar tråden och lägger in en spec på min 320d som jag ska hämta 1 december 320d Touring -Alpinvit II -Comfort paket -M-sport paket -Velourmattor -Automatiskt avbländbar innerbackspegel (Del av Comfort paket) -Fällbara ryggstöd (Del av Comfort paket) -Armstöd fram (Del av Comfort paket) -Strålkastarspolare (Del av comfort paket) -Park Distance Control (PDC) bak (Del av Comfort paket) -Regnsensor (Del av Comfort paket) -Klimatautomatik (Del av Comfort paket) -Farthållare (Del av Comfort paket) -BMW Professional Radio med CD (Del av Comfort paket) -M Sportchassi (Del av m-sport paket) -Sportstolar (Del av m-sport paket) -M dubbeleker 194 17" (Del av m-sport paket) -Individual Högglans Shadowline (Del av m-sport paket) -Individual Anthracit innnertak (Del av m-sport paket) -M lädersportratt (Del av m-sport paket) -Isofixfästen -Dragkrok -Förvaringspaket -Xenonljus -Belysningspaket -HiFi Högtalarsystem -Rökarpaket -Tonade rutor -Automatlåda -Larm |
|
|
Verkar bli en trevlig bil! Inte funderat på att ta 18" till M-paketet istället? Jag tycker inte 17"fälgarna som ingår i M-paketet är så mycket att hänga i julgranen... Mvh Johan |
|
| vit touring + automat = dambil, så jag antar att det är till frugan du köper. | |
|
Jasså du tycker det är en dambil.... Nä, det är en förmånsbil därför fick man bestämma sig för vad man värdesätter mest. Automat känns som ett måste med diesel, jag har provkört manuella och tycker de känns trötta men det beror nog på att jag kör dem som bensinare. Bilen blev för dyr med metalliclack och svart eller röd var inget alternativ, 18" hjul hade varit trevligt men också för dyrt. Inte lika kul när förmånsvärdet sticker iväg. |
|
| Helt OK att du lånar tråden :) Kanon bil du införskaffat du kommer bli helnöjd, Jag kan säga att jag är skitnöjd med min bil. Helheten har varit över mina förväntningar. | |
|
Jag hade skippat larmet och tonade rutor och tagit 18" istället. larmet hade jag nog skippat hur som helst. Jag vet en som köpt E91 som tjänstebil och det blev billigare att välja metalliclack för andrahandsvärdet räknades som så mycket lägre för solid. Men då var det räknat på vanlig svart och den kanske är annorlunda än vit eftersom vit inte finns i metallic. Mvh Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.