|
|
|
|---|---|
| Här är annonsen Länk säljer ja den eller är jag för dyr ? Med tanke på att det verkar vara ont om begagnat tycker jag inte att jag e helt fel ute eller? | |
|
Jag har samma inställning, det finns knappt ingen bil som min på marknaden. Klart man kan hitta någon, men knappast något urval. Vet inte om din är dyr, eller billig men det är väl ett pris jag skulle kunnat ha gett om bilen är tipptopp iaf |
|
| För runt 70.000.- kan det nog bli affär. | |
| Kan säga att för runt 70 blir inte bilen såld. Då behåller jag den hellre, men tack för åsikter får hoppas att man hittar rätt köpare. | |
|
Hej Bilen ser fin ut, men för din egen del skulle det vara bra med fler bilder. Om jag var intresserad på bilen, skulle jag gärna vilja bilder bakifrån o inifrån bilen. Lycka till. AKR |
|
|
Fler och bättre kvalitet på bilder, tala om att bilen är metallic (om den är det, solid blå är inte lika eftertraktad av så många mig veterligen), färg på inredning/skinn, sportstolar (om det är det), Svensksåld? Problemet idag med att sälja en 328 E46 tror jag är att man får en 330 -00/-01 för bara några få tusen mer eller en faceliftad 325 -02 |
|
| Jag tror oxå du får gå ner till 65-70 kkr för att få bilen såld. | |
| Hur går det? Jag har lite egenintresse i slutpriset av affären då jag har en liknande bil så uppdatera gärna när affären är klar. | |
|
Pärlan...du ligger nog nära sanningen...eller rättare sagt precis. Jag gav drygt 70 000 för min 330i T -01:a förra veckan. I princip fullutrustad: TV, navi, sportstolar/skinn beige,sportchassie samt en massa annat, knappt 14000 mil. Svensksåld och fullservad. Frasse |
|
| Tror också du får gå ner lite grann, Jag sålde iof min gamla 328 (99:a) för ett år sedan med 19700 mil för 77 000, men då var den i kanonskick med 18 tums fälgar, sportskinn, sportchassi, cd växlare och det mesta i utrustningsväg. Men jag är jävligt glad, i princip helt tyst i telefonen innan en kom och tog den, Begärt pris 79 000 kr, Jag håller med övriga att man hellre köper en nyare bil för samma pengar, Personligen tycker jag de orangea blinkersen och toningen drar ner intrycket. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.