AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
2.179

Kortbedragare kör BMW...

Från Sydsvenskans artikel om kortbedrägerier i Malmö:
"Den typiske kortbedragaren i Malmö är en nolltaxerande man mellan 20 och 30 år. Han är arbetslös eller studerar, men är inte intresserad av att leva snålt. I stället glider han runt i vräkiga BMW-bilar värda runt en halv miljon."

Länk

Värför inte Audi el. Merca, nej självklart är man kriminell, när man kör en "dyr" BMW - Man blir trött..........:/
th
2.084
thom525
116i M-sport -15
520d touring -16
Så klart vill även banditerna åka med stil
Så klart är man kriminell när man åker BMW mina kusiner (Danskar) frågade min Mor om jag sålde knark sist de såg min bil .
Så det är inte bara journalister som är trång synta

Ha de T
Visa användare
427
Marcus555
X5 xDrive 40d M-sport -14
Audi A3 SB 1,8 TFSI -18
Kan ju hoppas att de bygger sin journalistik på ngn form av fakta, så är det så att de nu kör BMW så får väl vi hederliga stå ut med det...
BCR
Man kan ju inte hacka på tjuvarna för att de valt en snabb och trygg bil så att de kan åka ifrån sheriffen ;-) Eller hur?

Öknamnet Baader Meinhof Wagen (BMW) kommer faktiskt från att BMW är överrepresenterat bland rättshaverister sedan årtionden...

/Håkan
oo=00=oo
Visa användare
591
Schmiedmann
BMW M4 -14

BMWSC #652

www.schmiedmann.se
Jo kortbedragare som har BMW har man ju vart med om...

Mvh
Viktor

WWW.SCHMIEDMANN.SE
Vi har ALLT till BMW!
Visa användare
10.321
Anders-72
525i Touring -01
Inte någon vräkig modell skulle jag tro. Men nämnas bör ju att det var en BMW...Länk
He
1.208
Herr.Bayer
Audi A6 TDI -2012
Tycker också det är riktigt intressant varför man alltid i media ska specificera just när det handlar om BMW men inte när det är något annat bilmärke, inte ens Audi eller Mercedes.
Det är kanske betoning på extra fin bil :)

"Riktiga män kör diesel"
BMW Ägaren är en man i 20-30års åldern som är IT-Konsult eller egen företagare och som lyssnar på Takida i sin BMW ;)

Även detta saxat ur en beskrivning utav den allmänna ägaren av det bayerska märket ;)
Tröst är dock att Top Gear´s Jeremy Clarksson´s beryktade öknamn "Cocks" numera tituleras Audi ägarna ;)

Lite plåster på såren mao :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.