|
|
|
|---|---|
|
Yes, då var alla papper från min arbetsgivaren påskrivna så nya tjänstebilen dyker upp lagom till vinterdäcken ska på. Då det är en sk kontobil (typ leasing på bruttolönen, samt ersättning för resta mil som täcker större delen av kostnaderna) så hade jag ett tak på kostnad och då fick man prioritera vad man ville ha, dvs lull-lull som inte hade någon större vikt i funktion fick gå för mig. 325d för att få 6-cylindriga motorn men ändå inte en bil som suger för mkt bränsle. Vem vill köra en 4:a menar jag? ;) Valde denna över en Audi A5 coupé då köregenskaperna var grymt mkt bättre samt att baksätet på A5 är ett skämt i jämförelse. Tycker jag fick mer bil att köra för pengarna helt enkelt. 325d coupé -Alpinvit -Lädersäten (Dakota korallröd) -Comfortpaket -M Sportpaket -Skidsäck -Isofixfästen -Stöldlarm -Rökarpaket -HiFi system professional Logic7 -Tonade rutor -Förberedelse för bluetooth -USB anslutning -Anslutning för iPhone Comfortpaket: belysningpaket, avbländbar innebackspegel, förvarningspaket, armstöd fram, park distance control bak, regnsensor, AC, farthållare, Professional radio M Sportpaket: sportstolar, LM fälg 193 M 18'', interiörlist alu glaciär silver, M sporthassi, M lädersportratt, M aerodynamikpaket, shadowline, anthracit innertak. | |
|
Jag tycker att xenon är viktigt, har du glömt det i listan? Mvh |
|
|
xenon är standard på 325 coupé... Surf Or Die!!! |
|
| grattis till en riktigt fin bil :D | |
|
Grattis!!!! MIL????? |
|
| Klockren färgkombo. Jag har Spacegrå och korallrött läder. | |
| Snacka om helrätt spec. Färgval och utrustning som får det att vattnas i munnen! Finns inget annat att tillägga än Grattis! =) | |
|
Tackar, jag är otroligt nöjd. Sorry, listade inte Xenon då det är standard som redan nämnts, precis som att sportstolarna har elinställning på sig i en coupé. Uma frågade om mil, om det är milinställningen (?) så lär det vara ganska litet då det är en helt ny bil och blir en 2010 modell (aldrig fattat hur det där fungerar). Jag vet inte om det är något jag känner jag skulle vilja ha ytterligare, finns många vackra tillval men det är bara bling. Visst stora navigatorn är snygg på panelen, men inbyggd fabriksnavigator brukar inte vara prismässigt bra på uppdaterade kartor eller tillgång till fartkameror (utan att använda piratskivor, o det skulle inte jobbet gilla tror jag.. haha!) Just ja, självklart utan modellbeteckning då det bara är ivägen och samlar smuts. |
|
|
Grattis! Du har en modellår 2010 enligt BMW, men årsmodell 2009 enligt vägverket. Men självklart ska du se din bil som en 2010. |
|
| Grattis, vad är rökpaket? | |
| Grattis! Jag är inte alls avundsjuk! ;-) | |
|
Grodan: Rökarpaket är att man får en cigarettändare med uttag på mittkonsolen istället för det förvaringsfack som sitter där annars. |
|
|
Clubsport(( Ok tack, som här då? :) Länk |
|
|
Nej, det ska sitta framför växelspaken. Mvh Johan |
|
|
Grelle// Bild på det? |
|
|
Kolla sida 25 så ser du icke-rökar paket. Har man valt rökarpaket får man ett 12 volt uttag där. Hittade inte det nu, så du får söka själv om du vill ha bild. Länk Mvh Johan |
|
|
Eller om du tittar på samma länk du gav men bild 15 Länk Under den luckan framför växelspaken är det ett förvaringsfack, rökarpaketet gör att det är en askkopp och ett 12v uttag som Grelle nämner.. och en askkopp, men som icke-rökare brukar det kunna hamna tex nyckel till tvättplatta eller plastbricka för kundvagnar i det facket för mig. Det är uttaget jag vill åt då jag kopplar in navigationen eller liknande. |
|
|
Grelle// Ok tack. :) |
|
|
Tobbo// Tack, nu är jag med. :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.