|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
Verdi |
Stefan, Eftersom du verkar gjord av pengar så spelar väl inte andrahandsvärdet någon roll, eller hur? ;-) Ej heller förbrukning och annat. Då får du väl provköra och bestämma dig för den som du tycker bäst om. Enkelt. pea, Grattis till en väldigt bra affär då. Känns dock som att en ny 335:a kostar bra mycket mer än 420 tusen om det är lite utrustning på den. Grundpriset är ju 407 tusen. Fast med rabatter kanske du kom ner till 420 på en ok utrustad... |
| Pea: De förklarar saken men inte ägde du den svarta i 3 år. Runt 2 år måste de ha varit. Han som ja köpte bilen av förlorade 55 000 på 10 månader och 700 mil. Första ägaren förlorade ca 100 000 på 1½ år. | |
| Verdi: bilen Pea pratar om va en coupe så grundpriset på den är väl 439 000. | |
|
Sevak , ska man vara petig så ägde jag den i 2 år och 6 månader, men hela grejen är att BMW s coupeer håller sig bra i pris om man jämför med prisfallen på de flesta övriga bilar, leasingbolagen räknar med 50% på 3 år på mercedes,volvo etc. Couperna ligger på kanske 25-30% , finns säker undantag, men jag blev i varje fall positivt överraskad |
|
|
Pea: Vet att dem håller sig bra i pris. Jag hoppas inte förlora mer än 100 000 på dem 3 åren jag äger den. Helst mindre;) Kommer ihåg när jag leta coupe de fanns max 7 st på hela blocket. Men nu finns de massa. Så vi får hoppas dom håller i sig lika bra fast dem ökar på begagnad marknaden. |
|
| Undrar om Stefan redan har beställt? | |
|
måste säga att den nya 3 liters dieseln som även sitter i nya F01 är helt otrolig. motorgången är silkeslen. (330d alltså) den är bara 0,7 sec långasammare 0-1000m än 335d. kostar ca 50000 mindre, och är ännu lite snålare. jag hade valt denna iaf. köp lite performance grejor för pengarna som blev över. navigator med tycker jag, blir mkt snyggare invändigt. comfort och dynamic packet med, så har du xenon och lite sådant. helläder... mmm |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.