|
|
|
|---|---|
|
Hej,,tänkte köpa mig en Z3M Roadster,,är det någon som känner till den gröna som ligger ute på blocket,,om det är en seriös bil,,???????????? Mvh R1 | |
|
Om du länkar till annonsen så är det lätare att få lite respons. Möjligtvis den här? Länk Mvh/ |
|
|
Tack så mycket,,då får jag hoppas att det är någon som känner till den bilen,,verka va en fin bil... Mvh R1............. |
|
|
R1, den ser ju ut att vara fin, men prislappen i dessa tider? För den pengen köper du ju en z43,0 -04 med lite mil,eller vad tycker ni andra? Jag har tidigare ägt en z3 m coupe -99./aske |
|
| Kollat in denna? Länk | |
|
Aske! |
|
|
Aske! Saknas Z3:an? olof |
|
|
saknar gör jag inte, hade den ca 1,5 år och hann då testa den. Det är ju egentligen en banbil vill jag säga. z4 har ju inte den kraften, men lite bättre komfort./ aske |
|
|
Jo,,jag tycker om Z4an åxå,,men är väl lite ute efter mer kraft och då är ju Z4 M lite dyrare,,jag har haft Z3 2.8 -00 men det är några år sedan och nu vill jag gärna ha en cab igen har sneglat lite på M3 Cabbar åxå men jag vet inte....Hittar jag en fin Z3 M så betalar jag hellre lite mer för en fin bil i bra skick och med lite mil på mätaren,,,,, Mvh/R1 |
|
| är helt inne på ditt resonemang,prova lite kraft,fin bil mycket viktigt, som man vill vårda ömt. jag håller tummen att du hittar den rätte7 aske | |
|
AB Bilkompaniet i Örebro,,är det en seriös firma ????dom har en Z4 M Roadster som stått länge och sänkt priset ca 40.000:- dom begär 309.900.. billigt jämfört med andra Z4 M,,,men är kanske något lurigt,,ser fin ut,,, men man vet aldrig,,,vad tror ni,,,,,,,,,, R1 |
|
|
R1: Ring transportstyrelsen om vilka tidigare ägare varit i sverige, Dom säger även hur länge dom haft och hur många mil det stod på dom olika svenska besiktingarna med bilen. Fast du måste ha reg nr på bilen förstås :) Kan helt klart vara värt ett tel samtal för den infon tycker jag. |
|
|
Läs denna länk! Länk Troligen inaktuell info idag. Men det verkar idag vara en ny startad firma 2009 med samma namn. (allabolag.se) Märkligt att man inte har en egen hemsida utan använder blockets setup. Att dessutom visa bilar utan regnr gör ju att man drar öronen åt sig lite. Vad försöker man dölja? |
|
|
Jag tackar för den länken,,jag har mailat dom ett par gånger angående antal ägare..om den är import och regnummer,,men får inga svar så man kan ju undra. mvh R1.......... |
|
| dom svarar inte på mail knappt på telefon heller.. | |
| R1 du har powerpost | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.