|
|
|
|---|---|
|
Hej! Gästrikesektionen i BMW CS har blivit inbjudna av Gavleracing MK att vara med vid deras konbanekörning på Flygstaden i Söderhamn söndagen den 6:e september. Pris: 200 kr för icke medlemmar i BMW CS, 100 kr för medlemmar i BMW CS. Kom ihåg medlemskortet! VI BEHÖVER 10 STYCKEN FÖRANMÄLNINGAR FÖR ATT DETTA SKA BLI AV! Dock så går det bra att dyka upp utan föranmälan, men har vi inte fått 10 intresserade i förväg så måste vi ställa in. Skriv här i tråden om ni tänker komma, eller maila till gefle@bmwcs.com Bilen ska vara i trafik (alltså skattad, besiktigad och försäkrad). Föraren ska ha hjälm och heltäckande klädsel. Besiktning av bilar och förarmöte ca kl 10.00. Sen kör vi tills vi tröttnar, men gissningsvis inte längre än till kl 17.00. Tidtagning kommer att ske med fotoceller, dock så ska vi komma ihåg att det är fråga om förarträning, INTE tävling. Föranmälan är som sagt mycket önskvärd, men ej krav. Maila namn och bilmodell till gefle@bmwcs.com eller skriv här i tråden. Mer information kommer säkerligen, frågor besvaras här i tråden. Mvh Mattias Eriksson | |
|
Två anmälda redan :) |
|
|
Nu har vi tio stycken anmälda bilar, så körningen blir av! Bara att dyka upp för alla er andra alltså :) |
|
|
Jag kommer! Mattias när startar du från Gävle? M3 E30Länk |
|
|
Kul att du kommer Abbe! Jag åker nog redan vid sjutiden eftersom jag ska frakta upp alla koner och andra prylar och hjälpa till med att ställa i ordning allt. |
|
|
Kan vi åka samtidigt? M3 E30Länk |
|
|
Det kan vi absolut göra, jag hör av mig till dig när jag vet exakt hur dags vi ska åka. |
|
|
Låter bra det! M3 E30Länk |
|
|
Insläpp från ca kl 10.00, därefter besiktning av bilarna och förarmöte. Vi räknar med att börja köra ca 10.30. Abbe: Jag åker vid kl 8 ungefär, skicka över dit telefonnummer med Powerpost eller på Facebook så ringer jag dig i morgon eftermiddag så kan vi bestämma var vi ska träffas. Mvh Mattias |
|
|
Edit: Abbe, jag hittade ditt nummer, fanns ju på din Facebooksida :) |
|
|
Bara och ringa! =) M3 E30Länk |
|
|
Trevlig träff med 19 deltagare, varav 9 var BMW :) Bilder: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.