|
|
|
|---|---|
|
Undrar om någon känner igen eller vet något om denna 328 coupe e36 jag snart kommer att länka? De finns någon varningsklocka som ringer när de står att den gått så lite senaste året även att han själv säger att dem hade tänkt köra med den på sommaren men att han fick ett nytt jobb så typ därför han inte kört med den:S. Några tips? Besiktning snart också såg jag. Hur är priset tycker ni, själv tycker jag de är aningen högt. Här kommer länken till annonsen: Länk Kom gärna med tips eller saker man kan fråga honom om. Tacksam för hjälp. Mvh. Kilin | |
|
Den ser onekligen fin ut, speciellt inredningen, men bilder kan ljuga, fulheter kan döljas. Är den importerad? Service i tid? Att den har gått lite det senaste året är väl inget konstigt om bilen verkligen stått över vintern. Men en 13 år gammal E36 är ingen klassiker som man putsar och sparar... så jag vet inte! Det bästa är förstås att åka dit och se själv, köra och känna på bilen! Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Om moderatorer nu ska ändra i en tråd, se då till att skriv det också. Det är ruggigt irriterande att leta efter något som man vet ska finnas, men man inte kan hitta! jag tycker du ska titta på bilen! Fast det är helt klart en aning dyrt! |
|
|
Har även hittat en till 328 som ser intressant ut men tycker de är på tok för högt pris, då den har gått cirkus 22 tusen mil. är 22 tusen mil mycket tycker ni om den äl välvårdad och regelbundet servad? är de nån som känner igen färgen på bilen, jag gör de då inte, är de originalfärg ens? Hur mycket ska man pruta ner den med anser ni, vad är en rimlig summa? Mvh/Kilin. |
|
|
Länken vore kanske bra också:p: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.