AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.868

Någon som vet nått om den här fina bilen ?

ba
11
bangbam
523i-97
Länk
ba
11
bangbam
523i-97
det är väl ett bra pris om de är ärliga mil , men de kanske är svårt att kolla det ? ?
th
2.084
thom525
116i M-sport -15
520d touring -16
Ja och sen är den ju importerad och nyligen tagen i trafik
Vet inte vem Privat är men tycker inte om sådana annonser bilen ser som sagt fin ut och kan vara helt OK men kolla kolla kolla det är dyrt om den inte är OK
Det finns företag i närheten av L.a som kan kolla miltalen i sina datorer Länk det är värt varenda krona

Ha de T
He
1.011
Heden
Audi RS6 -16
Man kolla inte miltalet i någon dator, utan det handlar om att kontrollera serviceboken samt ringa till de verkstäderna som står på servicestämplarna och kontrollera att bilen verkligen har varit servad vid de aktuella tillfällena.

Mvh/ Niclas
Si
3.020
Sim
F11 530dA
i3
Komfortstolar har den inte, som annonsen säger.

Fin bil om mätarställningen stämmer. Kolla evt med ett utdrag ur garanti databasen hos BMW.
th
2.084
thom525
116i M-sport -15
520d touring -16
Vad jag menar är om den varit krockad eller mixtrad med kan kolla så att alla punkter ljus modul mm inte är byt o.s.v

Ha de T
ba
11
bangbam
523i-97
Okej , tack för tipsen , synd att den inte har komfortstolar , det är visst stor skillnad har jag läst , det här med att kolla garantidatabasen , hur går man tillväga då ? jag bor ju i gävle så de är en bit till Landskrona om man vill titta på bilen
ba
11
bangbam
523i-97
Är det någon som har provkört den här ?
Lu
4.913
Lus
520d F11 -11
335i E93 -08
Titta inte ens på en 545 utan komfortstolar, dels för att det är grym skillnad i...komfort, dels för att alla säger likadant, vilket gör bilen iskall när du ska sälja den sen :)
ba
11
bangbam
523i-97
Jo jag vet .... , men fan, den hade ju nästan allt man vill ha annars , suck ... och priset är ju så lågt att man tror mätarn är ställd
Åk och titta gör prata med säljaren och gör en bedömning på plats, och sedan hem och kolla upp och ta sedan beslut.
ba
11
bangbam
523i-97
Avståndet avskräcker lite , typ 150 mil t/r
ringa / maila och fråga om regnummer till och börja med.
Visa användare
1.981
Thorssa
Volvo V60 D4 AWD R-design -13
Regnumret syns ju på bilderna?

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.