|
|
|
|---|---|
|
BMW Göteborg har två nya 630, nedsatta fr. 718.100 till 518.100:- Ganska bra rabatt! En svart och en silver.. Länk Bilarna är basutrustade plus automat.. Om jag vore spekulant på en sådan skulle jag störa mig på frånvaron av sportstolar samt ingen backvarnare, PDC.. En backvarnare borde vara standard på en stor coupé.. Att backa en sådan vi en parkeringsmanöver känns klart osäkert.. Har testat! Bakåtsikten lämnar mycket i övrigt att önska.. Klart läcker coupémodell, undrar hur pass lättsålda de är.. | |
| lite synd att man inte lägger upp bild på en bil som kostar en halv mille.. bra pris måste ja dock säga.. det är på sådanna bilar man kan göra riktigt bra fynd på under finanskrisen | |
| Trevligt att se, är själv lite på jakt efter en E63. Kanske inte just flong ny 630 i första hand, men bra att priserna på nya nu är så låga, bara att vänta lite så kommer nog även övriga äldre E63 att sjunka. | |
|
Visst är det "rea".. byggde, flör skojs skull, lite snabbt en E92, 330Ci med automat, metallic, läder och kom fram till ett pris på ca 473.000:- Även med en skaplig prutmån så skiljer det ju inte så himla mycket.. och en Svart 6-serie ser väl liiite maffigare ut på garageuppfarten.. Om man nu bryr sig om sådan detaljer.. |
|
|
Är det ens xenon? BMW CS #1812 |
|
|
Jo då, xenon, klimatanläggning, farthållare, metallic o läder samt en hel del annat.. men fattas bara annat- det är väl ändå att anse som en "lyxbil".. Länk |
|
|
Jag tycker 6-serien ser mycket mer exklusiv ut än 3-serie coupé. Jag tror inte det blir något problem att skicka av dom det närmaste. Fina bilar. BMW CS #1812 |
|
| Håller med Philip här, tycker också 6:an är riktig fin. Och en 630 räcker nog till. 6-serien väger vel ungefär som en E60? | |
|
272hk, 0-100 @ 6,4s, 0,77 l/mil är inget att klaga på :) ______ Foto Länk |
|
| Japp, räcker till i min värld iallafall. | |
|
En 6:a blir ju aldrig V8:a men jag tror ändå det räcker med 272 hk. Jag har aldrig sett en ny 6-serie under 700.000 kr. Jag kanske inte har forskat tillräckligt noga :-) BMW CS #1812 |
|
| Då var det bara den silverfärgade kvar.. Uppenbarligen flera som gillar 6:an i svart! | |
| Farsan köpte den svarta! Riktigt fin bil =) | |
| Nu har Bilia två nya med lite mer utrustning. Synd att jag inte har så mycket flis....:) | |
| Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.