|
|
|
|---|---|
|
Tjenare, det är såhär att jag har en bmw 520i, av 98 årsmodell, och jag hade velat "piffa upp den" med nyare fram- och baklampor, alltså facelift. Strålkastarna har jag redan skaffat, men jag är fortfarande ute efter baklyktorna. Jag hade helst velat ha Hella CELIS facelift baklyktor, alltså de med LED, men jag är osäker på om dom passar på min bil? och i så fall, behöver jag någon slags adapter? Behöver jag borra i karossen? Och är det någon som vet kanske var det finns att köpa sådana baklyktor eller liknande, till ett rimligt pris?? Köper även begagnade, bara det är facelift.. Tack på förhand, Mvh LostDreamZ Bakom ratten på en bmw, är körglädjen större än allt annat.. | |
|
är det dessa du menar? Länk /mvh Nikke |
|
|
kolla här med :) Länk /mvh Nikke |
|
|
Ja det är sådana jag är ute efter, vet du kanske om det finns någon annan bild på dom, så man ser hur de lyser, när de väl är monterade på bilen? Hade varit hjärtligt tacksam.. och är det bara att plugga in de här? (de som säljs hos stylabilen.se) Tack på förhand.. [LostDreamz] Bakom ratten på en bmw, är körglädjen större än allt annat.. |
|
|
Har ingen aning hur de ser ut, enklast är väl om du ringer/mailar dom.. |
|
| okej, tack.. =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.