|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Jag besitter lite problem för tillfället. Det är så att på bilen i fråga, som vi skall tala om, så har lädret på förarstolen blivit skadat. Det som har hänt är att lädret har sträckt sig precis vid sömmen där två läderbitar möts för att, ja, sys ihop. Så hålen där tråden går igenom har sträckt sig, blivit större och ser ut som stora sprickor längs sömmen (dock inte hela, ca 3-4 cm). Eftersom detta upkommit så syns det rätt väl, eftersom lädret är mörkgrått och lädrets "grundfärg" eller naturliga färg skulle man väl säga, uppenbarar sig. Visst skulle man kunna färga det, men själv "skadan" finns fortfarande kvar då och det är inte godtagbart. Jag har läst mycket om sadelmakare, som tydligen skall vara några riktigt mirakelarbetare, dock hittar jag inga som verkar bra, dock vet jag ingenting om dom så detta behöver jag _hjälp_ med. Jag har även sett ett antal reparatörer som lagar vinyl och läder. Dom kan få stora hål att försvinna, så jag tycker att mitt problem borde kunna gå och lösa, genom att bygga upp skadan och färga eller liknande. Så jag söker alltså någon på västkusten i skåne; Lund, Malmö, Landskrona, Helsingborg, Ängelholm osv. som kan hjälpa mig med detta. Har dessvärre inga bilder på skadan. Hör av er och tack på förhand! mvh epox | |
|
Efter ca 5 sekunders googlande... ;) Länk Bekanta som anlitat dom me mkt gott resultat! :) |
|
|
Tack, dom verkar ju bra! Några fler? |
|
| Goggla på "sadelmakare helsingborg" så får du flertalet resultat me firmor runt omkring.. Så kan du välja o vraka själv! :) Lycka till! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.