|
|
|
|---|---|
|
Har ägt min bil i ca 3 år. Vid köp uppgav säljare att bakre vindrutetorkare ej fungerade. För 2 veckor sedan tog tålamodet slut. Jag rev bort den gamla motorn konstaterade att den var ur funktion. Fixade en annan från skroten som var provkörd och som hade suttit på en likadan bil. Monterade ditt motorn på sin plats. Nu börjar det konstiga. Enligt spaken vid ratten (och Instruktionsboken)så ska jag föra spaken mot framrutan och då ska det komma vatten på bakrutan och vindrutetorkaren ska röra sig. Eftersom jag aldrig sett den i fungerande skick så hoppas jag att det är så. Men min sprutar endast vatten när jag för spaken fram. När jag sedan drar spaken mot mig för att få vatten på framrutan så rör den bakre sig så länge som jag håller den mot mig samtidigt fungerar det som det ska på framrutan. Har bilen eller jag blivit knäpp? Har någon råkat ut för detta? Detta fel och mitt andra inlägg om kupéfläkten är inga påhittade fel man skulle nästan kunna tro det. Men de existerar i verkligheten tyvärr. Fixar Nina | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.