|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
God damn vad fet! /Jonas |
|
|
Atlantis var fin som tusan. Den nya bruna färgen som X1:an finns i tycker jag är läcker. Marrakesh eller vad den heter. Vore grym på en M3:a också. |
|
|
Jag kan tänka mig Avusblå eller Delfingrå. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Jag är helt inne på Anders-72 s linje! :-) Men seriöst skulle jag vilja ha en solid olivgrön bil med beige-brun-svart inredning. vacker förare ska ha vacker bil:)Länk |
|
|
Dakar Länk |
|
| den dakargula var riktigt läcker :D | |
| Länk frozen black riktigt snygg | |
| Den frozen black var riktigt cool. | |
| kolla in denna Länk me e92 i hellrot.. ser riktigt riktigt bra ut.. e92 gör sig så bra i dessa färger.. tycker inte att t.ex svart är snyggt på den modellen | |
| Länk hittade denna i england.. färgen heter väl montecarloblå men är riktigt lik estorilblå och är riktigt snygg | |
| atlintis mmm. m3 e90 facelift mmm. | |
| Stålgrå,alpinevit eller kanske Volvos laser blå ;) | |
| Länk m3 e92 i jawa green.. såg ganska snygg ut | |
| Länk m3 convertible i gts orange | |
|
Krävs en ryss för att beställa en ny M3 i kermit-grön. Om britterna har smak så är detta tvärtom. |
|
| Länk nya individual färger .. den gula ser riktigt bra ut | |
| Gula var läcker men även marrakesh brown skulle jag inte tacka nej till... | |
| Riktigt snygg gul. Brukar inte gilla gula bilar annars. | |
|
Phoenix gul eller Laguna seca blå skulle jag villja se den i. SECOND PLACE FIRST LOOSER |
|
|
Aldrig solidgult, verkligen. Passar möjligen på en ny Ferrari, men knappt ens då. Men intressant att de tar 4700 euro för Speedgelb, när de individualfärger som finns i katalogen (Mondstien, Azurite etc) ligger på 1950 euro. Är det Individual 'light', eller vad? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.