|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
om ni fick välja fritt vilket färg skulle ni då beställa eran m3:a i?? jag skulle valt dakargul eller phoenixgul | |
| Estorilblå! | |
| Brostad aluminium | |
|
Daytona- eller Technoviolett. // Erik |
|
| Utan en sekunds tvekan hade det blivit Imolaot II. Svart inredning med utökat läder, paneler i borstad alu och...jaha, var det bara färgen som efterfrågades? Attans! Synd att färgen är sällsynt, kommer göra det svårt att följa upp Imola-trenden i garaget. | |
|
Imolaröd II Estorilblåmet Daytonaviolett Technoviolettmet Phoenixgul |
|
michael.anki |
Absolut Phoenixgul Nr 1 Imolaröd Nr 2 Bmw idag Bmw imorgon |
|
Estorilblåmet. |
|
|
1.Imolaröd 2.Phoenixgul |
|
|
Har kommit ut en färg som är grymt snygg. Länk Kan inte bli bättre i verkligheten tror jag. |
|
|
det där är atlantis har jag för mig.. glömde själv imolarot :D |
|
|
Coupe=Vit Sedan=Silver |
|
| I stort sett alla färger utom vit skulle funka för mig. Misstänker att valet skulle stå mellan nån blå, svart eller röd variant om det skulle bli aktuellt på riktigt. | |
|
estoril. sen skulle jag vilja se en läderklädd övre instrumentbräda, likt den som finns som tillval på bla E60. synd att inte BMW, likt Porsche 997, inkluderar detta i sitt "helläder". |
|
| kolla in denan läckerbit | |
|
Någon av dessa klassiska Volvo-kulörer kanske.. Länk Länk |
|
| Alla Lambo-kulörerna. | |
| Får revidera mitt tidigare inlägg lite då Frozen Grey Metallic tillkommit, tyvärr har jag inte sett några bilder på E93 med färgen i fråga. Befarar att den gör sig bäst på E92 och bil med fast tak är ju inge skoj. Gick även och blev lite svag för Brilliantvit metallic men det är en annan historia :) | |
|
Daytonaviolett är en av dem snyggaste färgerna genom tiderna helt klart enligt mig. Imolaröd , Estorilblå , Technoviolett är helt klart snygga dem med , även svarta och vita. |
|
|
Atlantisblå Länk |
|
|
*EDIT* länken blev fel. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.