|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Kan det vara möjligt? | |
|
Jag hade köpt den direkt om de bara kunde skriva ut hur mycket den drar per mil Ha de T |
|
| Känns väl inte speciellt prisvärt. Det priset är väl betydligt högre än vad nypriset var tror jag. | |
| Jag hade inte köpt den även om jag var miljarder och det gick att tanka bilen med urin. :) | |
| Hade jag varit miljardär hade jag nog slagit till, fast på en ny bil då. :-) | |
Verdi |
Vill inte ha en snikutrustad kärra. Hade ju nästan ingen utrustning enligt annonsen. |
| tror att värdet kommer hålla i sig rätt bra.. hade ja dock haft dessa pengar hade jag satsat på en mclaren f1 eller enzo :D | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Eller varför inte köpt sig ett gäng Shelby AC cobra i stället Länk Mvh Patrik |
|
Själv lirar jag inte i dessa lägre prisklasser, utan har bestämt mig för att slå till på följande synnerligen maskulina fordon: Länk |
|
Verdi |
Har tanken farthållare och ACC? |
|
@thom525 Du hinner köra hela 11 minuter på fullgas innan tanken är slut. Så det gäller att ha en stoor plånbok... |
|
Conan999 |
Bugattin är ful som få Conan999 |
|
iDen är ju nedsatt 10 miljoner så det måste väl anses som ett klipp.. med en topphastighet på 410 km/h hinner man långt på 11 minuter. Jag tar den alla dar i veckan............. |
|
| Men tänk på att uttrycket "there is always a bigger fish" inte längre gäller när man rattar en Veyron. Bara den känslan kan väl vara värd en 15-16 mille?! | |
|
Om tanken har ACC? Tveksamt - det är som sagt ett fordon med krass framtoning. Farthållare? Också tveksamt. I varje fall inte aktiv: långsammare fordon som dyker upp framför en kan man med fördel skjuta/spränga bort. Faktum är att den nog inte ens har elvärmd bakruta. Eller ens bakruta. Men vad kan man begära för 26 mille? |
|
Njuren |
En jämförelse bara : Länk Buggen indirekt pissar på M3:an "the things you own end up owning you" |
Verdi |
Klart. M3:an är ju egentligen bara en vässad standardvagn när allt kommer omkring... |
| njuren: vilken bil pissar itne veyron på? | |
|
Jag skulle kunna köpa den bara för att få hästkraftsmätaren :D // Erik |
|
Njuren |
bmw_jerry: Inte på denna : Länk "the things you own end up owning you" |
|
Det mest upprörande tycker jag är att en firma som vill sälja en bil för knappt 20 miljoner inte kan stava rätt i annonsen !!! // Jonas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.