|
|
|
|---|---|
|
Om jag inte minns fel så fanns det ett kylskåp att köpa som extra tillbehor I bakre armstödet. är det någon som vet reservdels nummret eller kan någon har ett sådant liggande. Sen så letar jag 2 framstolar I grått skinn, med bordet bak, satt I BMW 750 IAL. Reservdelsnummret eller om någon har 2 stolar över. Så hör gärna av er om detta. | |
|
Borden på ryggstöden fanns att få i princip i alla E38, men väldigt få L-modeller har dem. Ännu mer sällsynt är det med borden i den vanliga karossen, alltså "shortyn".... ;) Kylskåp är ännu mer ovanligt att finna i dessa bilar oavsett modell, men jag har i min så det så... :) Jag tycker du ska gå in på realoem.com och leta i reservdelskatalogen där. Titta i "individual" så kan du hitta kylskåpet där. Men att köpa nytt är inte kul då det är ruskigt dyrt. Kika i länken i min signatur så kan du se lite bilder på hur det ser ut i min bil. Dr Tinnitus Min bil Länk |
|
|
Först så vill jag berömma din bil, den är verkligen fin, och har allt det som jag vill ha, Hmm lite avundsjuk är jag. Tack för tipset med realom, men tyvärr fanns inte det reservdelsnummret kvar där. är det lätt att kolla bak på din del om du ser det där, vore kanon . Mvh Tony |
|
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
Varför ska du efterutrusta din bil med sånt? NÄR använder man faktiskt de där detaljerna egentligen? Lullull är ballt men egentligen används de allt för sällan som tex. stolsmassage. I min ligger det en BMW-DVDspelare och jag har hellre den än ett kylskåp som drar ström hela tiden(även om den nu inte drog så mycket enligt DrT). Man varken äter eller dricker i en bil ;) |
zcooter |
Hej på er.! Kylskåp bak har jag bara sett på bild och det var till en e34, men om det är samma som till en e38 så finns det en användare på 34.de, i deras sälj avdelning som säljer en just nu, men det kostar en del, tror det var 85 euro Så det är bar att gå in o leta, såg den själv igår nämligen |
|
Jag misstänker att det är samma kyskåp, tillverkare Vaeco enligt uppgift, som BMW använder till flera modeller. Det handlar alltså om ett riktigt kompressorkylskåp och inte nåt billigt jox med Peltierelement. Nypris på BMW har jag för mig låg på runt 20 000 kr. Dr Tinnitus Min bil Länk |
|
|
Det måste vara detta du sett zcooter Länk Men du missade en siffra på priset: €485 + frakt om jag läste rätt! Hade det vart €85 hade jag nog köpt det som "bra att ha pryl" ______ Foto Länk |
|
|
Det kylskåpet är INTE likadant som det som sitter i min E38. Detta verkar ersätta hela mittarmstödet och har kylaggregatet uppe på baksidan. t Mitt kylskåp sitter inne bakom det ordinarie armstödet och har kylaggregatet på sidan på golvet i bagaget. Dr Tinnitus Min bil Länk |
|
zcooter |
Weeeman@ Där satt den!! visst var det den, ursäkta mitt dåliga minne o inte själv länkat, men jag sitter med modemuppkoppling, sett till hastigheten men det är en slö satelitlänk, det tar evigheter o ladda sidor . Nu när ni sett den jag menar, skulle den passa i era vagnar, eller ni vill inte ha e34 grejer i dem??? Även om priset är i överkant |
|
Kylskåpet passar knappast i en E38, inte så det kommer att se bra ut, eller utan div. modifieringar. Då det ju sitter vad som ser ut som en trælist på luckans utsida så får man ju kænslan att det ær meningen att luckan ska sitta synlig. Kanske det då ær tænkt att hela mittarmstødet ska tas bort och ersættas med detta K-skåp och kylaggregatet kanske ska sticka in i en skidlucka in mot bagaget? Hur passar det då in i mått och design på en E38 tørs jag inte svara på, men tvivlar starkt på att det passar eller blir snyggt Dr Tinnitus Min bil Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.