|
|
|
|---|---|
|
Tjenare vill ha ett lite grövre avgassystem till min Bmw men har inte lust att lägga ut 7000-8000kr på ett nytt. Hittar nästan inga allas och de jag hittar kostar runt 7000kr vilket är på tok för mycket för min budget. Runt 2000kr skulle jag kunna tänka mig att lägga på att annat avgassystem. Svårt att bygga ett eget? Har inte tillgång till svets tyvärr. Ingen som vet någon som säljer ett begagnat eller så? Hur har ni andra som kör 540 gjort? Om ni byggt egna vilka delar har ni använt er av osv.? Väldigt tacksam för svar och tips! Måste ju locka fram V8 ljudet lite mer i kärran:) | |
|
att bygga ett nytt avgassystem utan svets och för 2000kr är bara att glömma.. fanns ett avgasystem till salu på blocket, här på autopower och på massa andra ställen, för 3000kr men jag hittar det inte nu.. kanske sålt.. jag byggde ett eget.. mockup.. [url=Länk byggt.. [url=Länk gamla originalsystemet med borttagen bakre ljuddämpare.. Länk nya avgassystemet.. Länk min rekommendation är att ha större ljuddämpare än jag har (vilket i praktiken innebär mycket mer jobb).. låter lite mycket som det är nu.. folk vänder sig om och undrar vad det är som väsnas.. |
|
|
jaha.. självklart funkade inte bildlänkarna och det här jävla stenåldersforumet har ingen edit-knapp.. försöker igen.. mockup.. [url=Länk [url=Länk [url=Länk byggt.. [url=Länk [url=Länk reservlänk till bilderna osv. om det inte funkar nu heller: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.