|
|
|
|---|---|
hallgren |
Hej, skulle behöva hjälp med att speca en 320d T. Är det något "måste" jag missat? BMW 320d Touring Färg 300 Alpinvit II Klädsel KASW Sensatec Svart 2 900 Utrustning, paket 7RR Dynamic package 21 600 255 Sportläderratt 2KU LM Fälg V-eker 285 17" 481 Sportstolar 522 Xenonljus 563 Belysningspaket 704 M Sportchassi 7RS Comfort package 20 000 386 Takreling 431 Automatiskt avbländbar innerbackspegel 4AE Armstöd fram 507 Park Distance Control (PDC) bak 521 Regnsensor 534 Klimatautomatik 540 Farthållare 663 BMW Professional Radio med CD Utrustning, fabriksmonterad 320 Ej Modellbeteckning 3AC Dragkrok infällbar 8 600 418 Bagageutrymmespaket 2 200 441 Rökarpaket 300 464 Skidsäck 1 800 470 Isofixfästen 900 493 Förvaringspaket 1 500 4AT Interiörlist Svart högglans 1 000 6FL USB-Anslutning 3 200 775 Individual Anthracit innertak 2 200 |
|
Hifi-ljud, fällbara nackstöd bak och svankstöd kan vara trevligt att ha. Mvh Johan |
|
Bayer_Aleks |
Tycker du ska ta halvskinn till stolarna, du kommer inte ångra dig. Bara tyg på så fin bil ser billigt ut. Annars ser din spec precis likadan ut som det jag tog och jag saknar faktiskt ingenting, e så nöjd att det inte går att beskriva av både bil, motor o allt ;) |
| säger också svankstöd... annars låter det som om du fått med det viktigaste och lite till | |
Bayer_Aleks |
jooo...lägg till 1000 kr för M ratten så får du både ratt, kort M växelspak istället för den långa Volvo 740 spaken och så får du M-handbromshandtag. Tycker jag klart e värt en sketen tusenlapp :) |
|
Han har ju inte valt tyg utan sensatec. Med M-ratten så blir det också ännu mera svart i kupén vilket du verkar sträva mot. Mvh Johan |
|
|
Mörktonade rutor skall du absolut ha, trevligt att ha och lyfter utseendet ordentligt, speciellt på en vit bil. Sensatecklädseln är lite för plastig för min smak så den hade jag hoppat över, jag tycker standardklädseln är trevligare, om man inte vill betala dyrt för skinn BMW CS #5139 |
|
| PDC fram? | |
|
BLÅTAND !! Suverän handsfree till mobilen !! :-) Mvh Johan |
|
|
Ser bra ut bara du sätter dit en riktig motor. Byt ut den brummiga vibrerande traktormotorn till en turbinlik bensinsexa. Då får du dessutom lite körglädje i bilen! Mvh Mats (Nu springer jag och tar skydd bakom soffan, då alla traktorfantaster snart börjar skriva hätska inlägg) |
|
hallgren |
M-ratten skall med, säljaren hade missat den. Blåtand utgår eftersom det kostar 8(!)loppor. Toningen tänkte jag göra runt om hos Ditec lr liknande. Sensatec är bra när man har barn, och inte har råd med riktigt skinn :-) Svankstöd och HiFi är ju nice, blir nog dessa tillbehör och fällbara nackstöd bak. Ifs. så är smärtgränsen map. pris är nog redan nådd. Men helst skulle man ju vilja kryssa i navigator, skinn, dieselvärmare och panoramatak också. Salesman, jag håller med dig :-) Men 3500mil/år och 100´ högre inköpspris för en 335i gör att jag står fast vid oljebrännaren. |
Bayer_Aleks |
grelle: e din ratt vit eller? haahhahaha |
|
Skitkul... Jag pratar såklart om aluminiuminläggen som finns i sportratten som inte är svarta. Länk Klicka dig fram till sida 20-21 så ser du skillnaden. Hallgren, tänk att det första tipset var det bästa tipset... ;) Mvh Johan |
|
| Skippa sensatec, klädseln är helt värdelös. Blir helt svettig på ryggen efter några mils körning. Dessutom blir den väldigt sunkig efter några tusen mil. | |
hallgren |
Sensatec blir det, har det på min nuvarande bil. Föredrar att svetten stannar i mina kläder (som tvättas varje jul) istället för att tränga in i bilens klädsel och skummgummi... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.