|
|
|
|---|---|
|
Hallå! Jag har gått och blivit extremt sugen på en 335d. Men jag funderar på om dom verkligen går så inni bänken som folk pratar om. Jag vill ju inte tröttna direkt iaf. Bensin är inget alternativ och då är väl ändå 35d det vassaste man hittar? Tacksam för kommentarer! | |
|
Dom går som folk säger. Du lär inte tröttna. Speciellt inte om du chippar den. Suget mellan 50-200 i min 535d är helt underbart! ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
Bayer_Aleks |
Testa den vet ja så får du en egen uppfattning för alla upplever vi kraften olika. Men besviken tror ja blir det sista du kommer va :) |
|
Jag kan intyga att dom går bra Sålde min 335d i våras, saknar den mycket. Jag hade som mest 340hk ock 700nm. //Stefan |
|
| enda besvikelsen du får med den bilen är nackproblem. 335d drar sjukt bra! känns som ett kärnkraftverk under huven! | |
|
Det låter ju toppen tycker jag! Ska försöka hitta någon att provköra men har inte lyckats hitta någon på rimligt avstånd. Är det någon som har en 335d touring som är välutrustad och inte är silverfärgad så är jag intresserad att handla. |
|
| Tror du kommer bli helnöjd, de går sjukt fint. Jag nöjer mig med min 325d, lite snällare mot plånboken och så är den ungefär i takt med min 325 cab som annars hade känts lite väl tam om man hade kört 335d till vardags. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.