|
|
|
|---|---|
|
Bilen är i den sällsynta färgen Alpinvit II, med svart helläder. Den hade vid stöldtillfället originalfälgarna M-system I monterade. Om nån vet något alls om den här stölden så får ni gärna meddela mig. Jag står i förbindelse med Larmtjänst och den tyske ägaren. Internationellt E34 M5 register Länk | |
|
Den lever fortfarande! Siktad igår i Bergsjön. Hittelön (600 Euro från ägaren) till den som fixar så att Polisen kan ta hand om bilen. Internationellt E34 M5 register Länk |
|
|
Hittelön förutsatt att bilen är i någorlunda helt skick. Internationellt E34 M5 register Länk |
|
|
Bilen är lätt krockskadad bak i plåten samt har krossade lyktglas bak. Den saknar även låskolven till bagageluckan. Bilen ser fortfarande fräsch ut... There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
Vad har hittelön med bilen skicka att göra? Det viktiga är väl att bilen kommer tillrätta? Ev. skador får ju försäkringsbolaget ta hand om. /J |
|
|
"bilens skick " ska det stå förstås. EDIT tack! /J |
|
|
Bilen i fråga är oförsäkrad utanför Tyskland! M3 E30Länk |
|
|
ajdå, då var det värre... /J |
|
| Så om bilen är krockad så vill han inte ha tillbaka den? | |
|
gOry, är du allvarlig eller tramsar du? Han vill såklart ha tillbaka bilen oavsett, men lite trist om man hittar ett uppbrunnet skal och ska betala pengar för det. Själv hade jag med glädje, utan ersättning, hjälpt honom om jag hade bott i gbg. Trots att jag inte har en aning om vem killen/herren är. Men de är jag de |
|
|
Bilen är nu hittad och förd i säkerhet! Men idioterna har sladdat och misshandlat en del så den är i klart sämre författning än tidigare. Den dumpages på Hisingen idag. Internationellt E34 M5 register Länk |
|
|
Det måste varit riktiga döskallar som stulit den. Bara motor och låda är väl värda minst 25.000 kr? Att sedan sladda runt, buska ned och dumpa tyder på riktigta amatörer. Min 850R stals på samma sätt men slaktades ganska snart därefter. Dödsstraff? BMW CS #1812 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.