AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
481

Handsfreemikrofon

St
1.089
Stente
För tillfället ute ur BMW-träsket.
Någon som vet var i kupén denna är monterad på en E39:a?
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Sitter väl bakom kartbelysningen fram, vid eltakluckeknappen?
sn
283
snabel a
M5 -01
540iaT S.C. -98
Stente: Asken har rätt, det är ett litet plastgaller och där bakom sitter mikrofonen.
Ma
1.746
Magnus M
i4 M50 2023
M1000XR 2024
Stente: Har du tänkt flytta på den så att du slipper att folk klagar att det hörs dåligt?
Har tänkt göra samma sak själv faktiskt, om du fixar det får du gärna säga hur du gjorde.

Magnus M, BMWcs NORD
St
1.089
Stente
Magnus,
jag tycker det funkar rätt bra men ibland kan det ju bli lite taskig mottagning, så då är det ju bra att veta åt vilket håll man ska skrika! :)
Rattmontage hade inte varit helt fel om inte airbagen hade funnits där...
Innan jag fick svaret funderade jag på om den satt innanför plastgallret till höger om kliman, någon som vet vad som döljer sig där?
Ma
1.746
Magnus M
i4 M50 2023
M1000XR 2024
Nån gång då jag känner att lusten faller på skall jag försöka flytta micén närmare talorganet... man ser ju ut som ett fån då man "pratar med innerbackspegeln".
Har ingen aning vad som finns höger om kliman... tror att det bara är mönster för att det skall bli symmetriskt.

Magnus M, BMWcs NORD
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Om jag har fattat rätt sitter sensorerna som känner av kupetempen för att styra klimaautomatiken bakom dom rastren på automatiken.
Ang telefonen, Har 3 BMW med fastmonterad tfn. Det är först på den senaste versionen(330 CIA, -01) då samtalskvaliteten är godkänd när man pratar i handsfreen.
Ma
1.746
Magnus M
i4 M50 2023
M1000XR 2024
Sitter inte sensorn som känner av kupé tempen på VÄNSTER sida om kliman (den lilla fläkten som man hör ibland sitter väl där iallafall)?

Magnus M, BMWcs NORD
St
1.089
Stente
Har kollat en extra gång och rastrena sitter under kliman, inte till höger om. Så Asken, det är ju logiskt att det är sensorerna för temp om man har varianten som har separat inställning för höger/vänster.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.