|
|
|
|---|---|
|
Som BMW entusiast fick man några kalla kårar ikväll när man var på bio och fick se affischen för kommande Stieg Larsson filmen "Flickan som lekte med elden" i entrén... Länk Verkar vara en fin E32 730 eller 735 som har fått sätta livet till... | |
|
Ser ut som en 5** då blinkers är lite annorlunda mot 7**.. dom jag kan mycket väl ha fel... Men en sak är säker, en skräckfilm, precis som den siste scouten med Bruce Willis.. en stackars E32 fick stryk. |
|
|
Här är en till bild. Ser onekligen ut som en E32, eller? Länk MVH Stenis |
|
|
Japp, jag såg reklam för "Flickan som lekte med elden" sist jag var på bio och såg filmen Johan Falk - Gruppen för särskilda insatser. Jag kan berätta att en 730 E32 på 48.000 mil får sätta livet till efter ett rån då en Volvo XC90 rammar den sidifrån när rånarna ska köra iväg från ett skogsområde utanför Landvetter. Sevärd film! BMW CS #1812 |
|
|
Sten-Göran: yep, den arslet känner man igen. Nästan som det var min bil, samma färg. |
|
|
En E32 har väl inte ett arsle. Den har i min mening en häck. Till och med en mycket snygg sådan... :) MVH Stenis |
|
|
Många filmproducenter som gillar BMW?: Länk |
|
|
Usch, man mår dåligt varje gång en gammal klassisk BMW far illa, speciellt modeller man själv ägt. //Magnus |
|
|
Ang 7'an på bilden: Regnr: NEO095 Fabrikat: SAAB 9000 I16 CC45D Färg: MRÖD Ägare/Brukare Namn: INGES BILSKROTNING AB Adress: HALLA 1 Postnr: 669 91 Förvärvsdatum: 2006-06-22 Ort: DEJE Elakt att ge en glidarbil som den en Saabidentitet :( |
|
|
Lustigt att den på denna bild har regnummer "NED" istället för "NEO". Länk |
|
|
Regnr: NED095 Fabrikat: VOLVO 744-883 GL Kanske var jag som såg fel på första bilden. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.