|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har en bekant som är spekulant på denna: Länk Någon som vet något om denna bil eller kanske vad han ska kolla på speciellt på en E61? Den är en tyskland-import 2007/08. | |
| Kolla att nivåregleringen funkar som den ska och rost i bakluckan samt att miltalet stämmer på den så då ska det ju vara en bra bil! | |
|
Rost i bagagelucka är iofs inget problem (12 års garanti ) Skulle koncentrerat mig på miltalet är du osäker kör den till Jarl i Kungshult utanför Helsingborg alltså knappt 6 km från Hittarp Så kan de koppla upp sig på den och kolla upp den för en moderat summa Ha de T |
|
|
Tackar för tipsen=) Nej, rosten är väl inget att oroa sig för. BMW är ju ganska generösa med garanti-jobb på sånt som tur är. Min bekanta är faktiskt på väg med bussen ner redan nu för att titta på den, så jag hjälper han lite på vägen under tiden. 1000kr för att kolla mätarställning är ju absolut värt det! Någon som vet något om en firma som heter European Mobiles in Sweden AB? Det är dom som tagit in bilen misstänker jag. Dom står som första ägare i Sverige iaf. Vad tror ni om bilen i övrigt? Verkar ganska välutrustad till ett vettigt pris tycker jag. Den ska tydligen ha dubbelglas också. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.