|
|
|
|---|---|
Aragorn |
Ja va ute å brände lite me min bimmer i går kväll för de va ju tok mö brudar ute... hade dagen till ära varit skitnoga me tvätten putsat å fejat på allt va lister heter å fälgar å däck å rutor.. så den va sååå fin så... träffa en polare som har en ny Focus (01) som ser helt ok ut...sänkt RS kjolpaket(me nät i fronten) andra framlyktor stor vinge tonat runt om 17 tummare... stod vid vår gammla skola (FordonsTekniska) men iaf.. vi stod där å snacka då de kom fram 3 pang brudar å fråga om vi int kunde köra dem te stans uteställe..... visst sa vi..ja va helt övertygad om att dem skulle hoppa in i focusen..Den har ju trots allt fyra dörrar medans ja bara har 2 men då sa den ena vi tar den snygga Bmw hehe snacka om att både han å ja blev rätt snopna... så dem trängde sig in i bilen (E30 2 dörrars e ju lite halvknasigt att komma in i baksättet på) å dem fråga om jag de nån bra stereo..hehe visst har ja de sa ja... så ja dunka på utan bara den... (" Empasher gröna 10:or m.m m.m) sen när vi kom fram så tacka dem så mycket för shyssen i den fina bilen...snacka om att ja blev gla..hehe lite stolt me att ja knäckte polarns nya bil me min gammla 88.... han blev ganska tagen... men de kommer ja leva länge på...... // Aragorn |
(M) Power to the people |
Ja du... Välkommen te klubben! =) =) =) =) =) ---> Livet börjar efter hastighetsspärren! <--- |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.