|
|
|
|---|---|
johanskji |
Hej! Undrar om någon har erfarennhet av ovanstående företag? Länk är adressen. Verkar vara ett seriöst företag, då de utger sig för att endast sälja f.d företagsbilar och liknande. Men allt är ju inte guld som glimmar som bekant... Bilarna har oftast gått lite längre, men priserna verkar vara rätt så bra. Dessutom är utbudet stort, cirka 900 bilar varav 117 BMW. Så om nån känner till något om företaget, skriv gärna! Tackar på förhand, Mvh Erik Jag ska köpa en, jag lovar! |
Christian P |
jag har varit där och tittat. Företagsbilar. Just det. Stenskott stora som tummavtryck i fronten, repor, bucklor, skurna säten, allt förekommer där. Man får huvudvärk när man är där och kikar. |
|
Dom vräker ut bilar där ,säljer tydligen massor till bilhandlare i Sverige mm., dom gör inga jobb som typ rekond, rutbyten, fixa lackskador el, likn. på deras bilar. Dom menar på att dom sätter ett lågt pris på bilarna sen får bilhandlarna lägga ner arbete på att fixa upp dom (om dom nu gör det seriöst). RSA köper in leasingbilar, konkursbon, återtag mm., jag tror inte att dom medvetet försöker lura dig, däremot så lär Du nog kolla bilen ordentligt för det är som Johanskji skriver mycket skavanker på deras bilar. Så syna ordentligt! mvh Shopkeepern |
|
johanskji |
Hej! Tack så mycket för informationen. Det var väl som jag trodde, lite för bra för att vara sant. Således sparar jag in slantarna som krävs för en resa dit. Jag ska köpa en, jag lovar! |
|
Det finns två priser på bilarna på 1A mobile sajten. Vilket gäller? Inland eller export? Jag har mailat dem angående detta, men inte fått något svar. Mvh |
|
| Inland betyder väl försäljning inom tyskland till ny tysk ägare och export är, just det, exportpris. | |
|
Betyder med eller utan moms. I ditt fall inkl.moms. //Marin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.