|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Ja ni, vad säger man? | |
|
Förortsstylish bruschan jaoooo....len? Fetaste Mercan, fett me respekt i hooden! :) |
|
|
Fy fan så illa den såg ut! -------------------------------- //Lövet |
|
| Jag tycker det är starkt ändå att de vågar visa sig offentligt när de har förtstört bilen så som de har gjort. | |
|
Fattar inte hur vissa kan lägga ner så mycket tid och pengar på något så smaklöst... MVH Christofer |
|
| Jag ger tummen upp för bilen. | |
| Så farligt var det vel ändå inte. Detta är ju inte direkt Mercedes snyggaste bil från början. | |
| Tummen horisontellt före ombyggnad, tummen rakt ner efter ombyggnad. Smaklöst är bara förnamnet. | |
|
Tja, för mycket av allting var mitt första intryck. Folk lär ju göra som de vill och jag har inte för avsikt att vara spekulant på detta fordon så varsågod och kasta pengarna i sjön. Huvudsaken ägaren är nöjd. Computers are useless. They can only give you answers. |
|
|
Undra hur tankarna gick när dom startade ombyggnaden......... Nånstans på vägen blev allt bara fel enligt min smak. |
|
| Sett den i verkligheten, det är fan i mig det fulaste som rullar, låter som en ferrari kitcar med. | |
|
Det var inte så jäkla fult men lite för mycket av det goda. Tummen upp ifall skärmbreddarna, spoilern bak och måsvingedörrarna togs bort. |
|
|
Jag böjer min tumme till 3/4 om detaljerna som henke lexus räknar upp tas bort. Arbetet i sig är säkert väl utfört. mvh/ Anders |
|
| Rätt ok, och huvudsaken är ju att ägaren verkar ybernöjd. Ingen lätt bil att styla, men va fan, den var rätt kul ändå. | |
| Hm, liten rättning, såg bilen innan ferrita fixa rören.. utanför ferrita då, men "fulheten" ligger mest fronten och den där saken i baken som får även skit att flyga. | |
| Måste nog sticka ut hakan lite och säga att den ser grym ut jämfört med hur de ser ut orginal. Vingen var väl inte den vackraste kanske, men annars gillar jag den och då avskyr jag plast i vanliga fall... | |
| Så b............Snacka om att kasta penngar i sjön. | |
|
Trist. Enda han gjort själv är att betala. ///BMW - Was sonst! |
|
| En liten fråga till JohanE: Vad är problemet med att ägaren inte byggt bilen själv? Om man är guldhandlare och gör bra business på det verkar det som en god idé att anlita någon som är kunnig till att utföra det jobb man är intresserad av. Ang. bilen tycker jag att den ser ut som en potta skit, typ... Passar ägaren och hans son. Vilket radarpar! Smaklöst och design som inte harmonierar med originalbilens linjer någonstans, dock så är det ett seriöst och väl genomfört bygge. | |
|
Tyker den är rätt cool. Kul att nån vågar bygga en gettoracer i detta land. Men kan inte säga att den är smakfull eller vacker *asg* Designen påminner väldigt mycket om 190E 2,5-16 Evo ingen annan som ser det? Hantverket är nog mer än super. Ari är skit duktig. Synd att han inte bygger så mycket mer (hälsan). |
|
|
OT/ När Ari var yngre (och jag med) riktade han plåt på en gammal ford som jag hade skrynklat till i fronten. Jag minns så väl vilket fint jobb han gjorde. mvh/ Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.