|
|
|
|---|---|
|
Tjenare Länk "Polisen sköt mot bilen Vid Gunnaredsterrassen i Angered runt halv ett så inträffade en konfrontation mellan polis och den misstänkta bilen. Enligt Göteborgs-Posten så var det under en regelrätt polisjakt, då polisbilar och helikopter följde efter den misstänkta flyktbilen. – Poliserna kom i kontakt med bilen och försökte att stoppa den genom att skjuta mot däcken, men det misslyckades, säger Göteborgspolisens talesperson Stefan Gustafsson till Aftonbladet.se. " Poliserna behövde nog helikotern för att kunna hänga på M5. Synd att sånna här bilar fina bilar hamnar i kriminella händer. | |
|
Misstänkt likt? Jag skrev om det i min egna M5-tråd. Länk BMW CS #1812 |
|
|
Fälgarna är snarlika på bileni annonsen och på bilen de bärgade bort på tv! Undrar hur många M5 det finns i Gbg som ser ut så här? //H |
|
|
Dock var fälgarna 18" på den aktuella M5:an. Fast jag vet ändå mycket väl vilken bil det rör sig om. Dock var fälgstorleken ytterst svår att se på Aftonbladets förstasida. Denna bil har dessutom silverlister interiört, larmemblem i framrutan och svarttonade framlyktor. Hoppas bilen får ett bättre hem framöver, det förtjänar den :-( BMW CS #1812 |
|
|
Det kanske är skotthål i plåten på den nu? |
|
|
Ja, det är det garanterat. Polisen har täckt över vänstersidan på bilen. BMW CS #1812 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.