AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
793

Köpa nästa ny 3 serie cab?

mo
128
morpe
BMW X1 S drive 20d -10
Alpinvit, Design Cool, 18", Navi Pro, Panorama
Hej

Vad tycker ni om den 3 serie cab som finns på Häggenäs automobil?
(KYW 341)
Denna menar du alltså Länk!

Enligt mig kanonfin färgkombination och rätt utrustning, tror iofs sportstolar saknas.
Men 320 motorn kan nog upplevas lite slö i denna tunga bil, om jag skulle köpa 3-serie cab skulle jag satsa på minst en 325a.

---
BMW - Lite dyrare, mycket bättre
Ko
475
Korak
330 cab 03:a M-sp såld
518 - 90 såld
x3 msport 3.0.d 2015
jag tycker färgkombinationen ser förskräcklig ut förstår att den är till salu.
matchar ju inte ett dugg enligt mig.

men som vanligt är det helt olika tycken och smak.

Annars är ju vitt helläckert när någon annan har det , skulle inte ta det om jag specade en ny bil.
ar
457
argungu
118i -20
Har en snarlik, 320i -08, köptes hos BMW Solna i januari med 1500 mil på mätaren för 326.000:-, alpinvit men med svart läderklädsel. Är på det hela taget mycket nöjd med bilen.

Tycker 369.000:- för den här känns lite dyrt. Och personligen avskyr jag rött läder, men det är ju som sagt en fråga om tycke och smak. Alpinvit är supersnyggt men behöver tvättas ofta.

Sen måste jag instämma med BlackMunichWagon, 320-motorn är ganska slö faktiskt. Omkörningar i uppförsbacke måste planeras noga... Men en 325:a blir väl åtminstone hundrafemtiotusen dyrare, och det hade jag helt enkelt inte råd med. Hellre 320 cab än ingen cab alls!

/Erik
som sagt lite dyrt men riktigt fin.. gillar färgkombinationen men lite finare fälgar saknas
Pa
1.120
Passo222
BMW iX1 eDrive20 M-sport 2025
Kan iofs vara rätt fräckt men väldigt opraktisk, kolla det minimala bagage utrymmet som rymmer max en resväska...och hur många dagar kan man åka nedcabbat i detta land... En cab med tygtak skulle passa mig bättre iom större skuff... men som tur är har vi olika behov och smak :-)
Mvh Johan
ar
457
argungu
118i -20
Men plåtcabben har den praktiska fördelen att den funkar som åretruntbil utan problem.

/Erik
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.