|
|
|
|---|---|
|
Vad är ett rimligt pris för en E91 320d -06 Platinabrons Taklucka (stor glaslucka) GPS Belysnings pkt Advantage pkt Comfort pkt (inkl. parkeringsvarnare fram och bak) Sportratt CD vxl 7700 mil Sommar och vinterdäck på org. lm-fälgar Ej xenon eller sportstolar. // Jonas | |
| Utan att ha sett bilen säger jag ca 160kkr i slutpris. Hade den haft Dynamic skulle jag lägga till 10-20kkr extra. | |
|
Låter lite tycker jag. Den är väl ganska välutrustad utom sportstolar och xenon. Står dom inte högre? Det är min granne som eventuellt ska sälja sin. // Jonas |
|
|
För många är en E90/E91 utan sportstolar och xenon inte aktuellt... MVH Christofer |
|
|
Precis som chrille82 säger är bilar utan sportstolar och xenonljus (ingår i dynamic paket) ganska trögsålda. Ett annat frågetecken är färgen som är lite udda. Däremot håller jag med om att panoramalucka är trevligt. |
|
Verdi |
Men en E91 320d har MÅNGA spekulanter som skiter i sportstolar. Det är ingen 330i direkt... |
|
155-160.000 kr. Mer ska det inte kosta. BMW CS #1812 |
|
|
Verdi: Du har säkert en poäng där men faktum kvarstår att 320d med standardstolar och lite udda kulör (t ex bronsmetallic) ligger av någon anledning i det lägre segmentet på Blocket. Vissa BMW handlare har ibland fått in ett parti av just bilar som diskuteras i tråden med drygt 8kmil. De har haft utgångspris på 179-185kkr Jag skulle testat med 179kkr i utgångspris och kollat responsen, tror det blir svårt att få ut mer om den saknar Dynamic pkt. |
|
|
Han har fått bud på 190k, så det kanske han ska slå till på med andra ord. // Jonas |
|
| Har han fått bud på 190kkr bör han vara mycket nöjd som jag ser det om man jämför med liknande bilar. | |
|
Han bestämde sig för att lägga ut den på blocket. Det tog 4 dagar och den gick för 195000kr. // Jonas |
|
|
Jag är inte förvånad:) Märkligt hur fel alla gissade :O Autopower värderar LÅGT = tror inte man ska fråga här... Stephan |
|
|
Stephan: Det är ju alltid lätt att vara efterklok och komma med dryga kommentarer i efterhand men jag ser å andra sidan ingen konstruktiv värdering ifrån din sida i denna tråd. Ser gladeligen fram emot pricksäkra E91 värderingar ifrån din sida i fortsättningen :-) |
|
hallgren |
Vad tror experterna om priset på denna? 320d Touring Aut tillv. 2006-08 7000mil Svart Adv+comf+dyn paketen. Drag+dieselvärmare S17"+V16" hjul alu Jag säger 190', är det ett skambud? |
|
Nej, jag tycker inte att 190' är nått skambud. 140'....det är ett skambud ;-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.