|
|
|
|---|---|
|
Undrar om de är någon som vet något om dessa 2 m3or, då jag tyckte dom var hyffsat bra prissatta. Länk Länk Är de värt att lägga ner energi på att ens fundera över någon av dessa tror ni? | |
|
Kan säkert vara värt att kolla på dom, men själv skulle jag nog satsa på en utan SMG då man hört en del tråkiga historier om just den och höga reparationskostnader som följd.. Tycker den röda såg jäkla trist ut i lacken. Blekt som fan och de lär inte va helt enkelt att få topplyster i den igen. |
|
|
Håller med a_wingard73 om lacken på den röda. Man kan ju fråga sig hur själva bilen skötts när man bara tittar på lacken som är tok blek. Har man inte orken att ens polera bilen, frågan är då om man orkar byta olja eller orkar åtgärda alla fel som uppstår? Den silvriga såg ju skaplig ut men gillar inte att fälgarna ej är original. Det hade varit skillnad om det tex satt bbs lemans. De fälgarna som sitter på den sitter ju på var och varannan e34. Ska man byta ut orginal delar är det ju ett måste att byta upp sig och inte ner sig. Bara mina tankar! Mvh: Fredrik |
|
|
Ser ut som att den röda är solblekt. Går säkert lätt bort på några timmar med polering. Det jag tänker på då jag ska köpa bil. Det är tex ställen där folk normalt inte brukar rengöra osv. Ssom springorna mellan bakluckan . Dörrlistor är också bra att kolla. Är dessa saker rena och fina så har bilen varit skött på ett pedantiskt sett(oftast) Små detaljer är viktigt! jag lägger hellre ut några tusenlappar extra för en fin och välskött bil. Kolla inte enbart på de billigaste alternativen! Värkar som att smg1 lådan delar folk mellan att hata eller att älska. Testa själv :) |
|
|
jag tippar på att den röda bilen kan bli svår att få blank igen. Det kan vara svårt att polera bort om den har oxiderat långt in i lacken. En solblekt bil = ful bil... tyvärr =/ som sagt, köp inte nån av dom billigaste M3orna.. lägg hellre några tusen extra på en bra skött bil. /Jonas |
|
| Undrar om den första tänkte använda den blivande m5:an som båt... | |
zcooter |
Röd, blekt bil är trist, men den röda färgen är den kulören som är tacksamast o polera upp till nyskick. Det är vad jag har fått höra och själv upplevt med min M5:a!!!!! |
|
"zcooter" En mugelloröd M5 E34 har jag aldrig sett förut, upp med bilder på skönheten, nu! =) |
|
|
Kan ju vara så att det är solen som gör att den ser extra matt ut. Väldigt lätt att det blir så när man fotar i direkt solljus! Men även om den skulle varit fin så tycker jag att priset är för högt.. |
|
| Att den röda bilen inte ska gå att polera upp tror jag är nonsense. | |
| Att få den knallröd igen är inget bekymmer. Men dom blir oftast lika bleka igen efter ett litet tag.. Riktigt snyggt med rött när dom är fräscha tycker jag. | |
|
Länk min bil, ditecbehandlad för ca 3 år sen! |
|
|
Marcus 555, håller med. |
|
| om ni inte ser någon bild är det för att jag skulle radera en av bilderna, tydligen raderades allihop, går ej att ladda upp igen, är ej datakunnig, blev så jävla irriterad så jag tog bort hela jävla skiten. | |
|
boxarn: bilden syns! :) Inga problem o få upp lyster i en nedgången röd lack.. som nämnts innan så kan d komma igen.. beror lite på lackens totala skick o vem som håller i polermaskinerna.. får regelbundet in röda bilar som e "trötta" i lacken.. ofta så krävs att man går över bilen flera ggr för o få bort all oxid.. Lite ot ang bilarna.. ;) Pruta för en rejäl utv rek på den iaf så kan d ju va ett bra köp om resten e bra! |
|
zcooter |
JHärling" Du har powerpost!!! |
|
Om man tittar på den röda, bild 3 bakifrån så ser iallafall jag klart och tydligen en klar nyans skillnad. Stötfångare matt och baklucka mindre matt. Men bilen är ju 12år gammal så det är klart den är omlackad någonstans. M |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.