|
|
|
|---|---|
|
hej, en e46 330xd -04 som har infällbara speglar men varken justeringen eller infällningen fungerar på någon sida, bilen har även elstolar med minne och jag vet inte om det har nått samfunktion med speglarna eller så. nu när jag kollade säkringen F57 5A så var den trasig men sätter jag i ny så funkar det inte iaf. någon som haft liknande problem? | |
| Har du kollat ifall den nya säkringen också har gått sönder? Kan vara ett kabelbrott alternativt kortslutning. | |
| nej den har inte gått sönder. har kollat kablarna i dörrskarven på förarsidan också men jag måste nog ta och mäta upp kablarna | |
| Inget av ovan var ens i närheten, bilen hade tappat sin centrala kodningsnyckel. så jag la in den igen och vips fungerade allt klockrent! | |
|
nu är det problem med speglarna igen! det enda som fungerar är nedfällningen vid backning samt värme på höger spegel, resten är ur funktion. är det någon som fått bytt repsats spegelmemmory inne i backspegeln, vad jag förstått är det som en motor med integrerad styrenhet för andra spegeln! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.