|
|
|
|---|---|
|
Nått måste ju vara tvärtokigt med den här. 14 ägare. Firman sålde den 23/5-09 och tog tillbaks den 3/8-09 (jag ser bara de 3 senaste ägarna). Nån som vet lite mer? reg: scz912 Länk | |
|
Varför skall det vara ngt tvär tokigt ? Vissa människor behåller inte bilarna så länge problemet är väl snarare vem som ägt den om den är servad o.s.v. Billig bil åk och titta på den . Ring den gamla ägaren och fråga honom varför han inte ville ha den och gör de sedvanliga checkerna innan köp Ha de T |
|
| Bilen byter ägare nästan varje HALVÅR efter den är ny med 14 ägare, varför? | |
|
Folk har inte råd att ha den kanske ? Om det är något allvarligt fel borde det vara svårt att hitta en ny ägare varje halvår ? |
|
|
Har hört lite blandade saker om den firman. Låter som det är något galet med bilen om dom tog tillbaka den igen, frågan är väl vad det är. Ring den senaste ägaren och kolla hans verision, åk sedan till bilhandlaren och se vad dom säger. Ang. ägare så behöver inte det betyda att bilen är dålig, min förra E39 hade haft lika många men den gick problemfritt för mig det året jag hade den. ______ Foto Länk |
|
|
weeman, vad har du hört om firman? |
|
| 242: Ring föregående ägare innan du fortsätter skriva i tråden. Det borde ge dig tillräckligt med information. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.