|
|
|
|---|---|
|
När man gifter sig bjuder traditionen på att man skall åka lite flottare än vanligt. Nyfiken på vad andra bilentusiaster har lyckats hitta för udda skapelser. Själv gifte jag mig för 6 år sedan och åkte då Jaguar XJ12 från tidigt 70-tal, lång version, silvermetallic med cirka 300 förgasarhästar om jag minns rätt. Härlig virvel i tanken och trevliga picknickbord där bak! Mvh, Per-Magnus | |
|
Ta 635an!!eller denna kanske Länk |
|
| Vill Ha!!! | |
Tanner |
En kolsvart BMW 750iAL E38 med tonade rutor och 19" y-rondell fälgar med chromeline ;) Det hade varit riktigt riktigt kaxigt;) |
|
Jag använde min 635 nu 30/5 i år till just detta. kalaskul att se på "video" så här i efterhand. Mvh Jonas Brinell |
|
| Häst och vagn, tror det var två hästar. | |
|
Lite stökigt med E24 när bruden ska pilla sig ur det djupa baksätet med krona, släp o allt annat rysch-pysch. Jag skulle nog föredragit en sån här: Länk Fast om du nu använder E24:an får du lova att posta en bild när din blivande tar sig ur baksätet :-) /Magnus Oldberg Bostongurkan: Länk |
|
|
Vem har sagt att man ska åka bak?? Vi körde själva för att få ha just 635 till detta. Mvh Jonas B. |
|
|
Man ska ha chaufför när man gifter sig. /Magnus Oldberg Bostongurkan: Länk |
|
|
Det är nya tider nu..... /Jonas B. |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
När jag gifte mig för två år sedan,hyrde min svärfar en fläskig SUV på exclusive cars i Västberga. Mvh Patrik |
|
"Det är nya tider nu" Vadå? När man gifter sig ska man väl inte behöva bekymra sig över högerregler, p-platser o annat. Det få väl andra ta hand om?! Eller? Champagne o bilkörning? Skulle inte tro det. Alla resor denna dag bör företas i en osedvanligt lång limousine. Tycker jag, alltså. /Magnus Oldberg Bostongurkan: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.