|
|
|
|---|---|
|
Länk vad säger ni om denna??? är det ett bra pris.. vill ha den stora kliman samt sportstolar och denna tycks ha båda,, dock saknar den sportratten men det gör det samma.. är det någon mer nödvändig utrustning den saknar(ingen 7-serie jag är ute efter direkt)?? har ni övriga synpunkter,, tacksam för svar | |
|
Den saknar xenon-ljus, vad jag kan se, men priset verkar väldigt schysst! Du får den nästan 50000 billigare mot vad den kostade som ny, för nån månad sen. Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Vem här behöver xenon alltså ärligt nu Kör själv ca 15 000 mil per år varav 13 000 utan xenon tycker inte att det är värt pengarna kanske beror på att de flesta milen är på E 6 -E 4 men iallafal Ha de T |
|
|
thom525 välkommen till de norrländska urskogarna :) Kan säga att de flesta kommer glömma xenon och överväga riktiga extraljus då :D |
|
|
Nej, alltså, jag struntar fullständigt i xenon, thom525. Jag ville bara göra bmw_jerry uppmärksam på detta, han kanske tycker de är bra att ha. Vorsprung durch freude am fahren |
|
| Karmosinrött e jäkligt snyggt på 3 serien! | |
|
Kan hålla med Pavel rött är så snyggt att man kan gråta mycket bättre än svart iallafall om man skall putsa den Ha deT |
|
|
Sportratt och skinn är väl det den saknar men som du skriver så är det ingen 7-serie där "allt" måste ingå. Trist regnummer dock... /Rickard |
|
| Rick: Environment Protection Agency, inte så pjokigt på en dieselslukande BMW :) | |
| xenon struntar jag i helt.. skulle dock vilja ha sportratt för att den ska vara fulländad.. går säkert att pruta ner några kronor till och man får ett kanonpris | |
| en liten fundering.. då 318d inte är miljöbil vad kostar skatten och försäkringen på den?? tänkte jämföra med 118d som är miljöbil.. någon som vet | |
|
Årsskatt, kr: 2220 på denna bil enligt Länk Försäkring är individuellt och jag tror väl inte miljöbilsklassningen påverkar premien så mycket. --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
| vad är skatten för 118d då?? | |
|
miljöbil |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.