|
|
|
|---|---|
| Tänkte bara höra om någon vet någonting om ett Phoenix Gold Reactor? | |
|
"Based on a Nuclear Reactor theme this amplifier offers 6 channels of amplification featuring a totally unique industrial chassis complete with rivets and brushed steel. Additionally, the reactor utilized purple neon which is visible through its radioactive exhaust vents on either side of the amp. Keeping in Phoenix Gold tradition, it ships in a custom flight case. Its based on a ZX450 and ZX500 under one large heatsink. Limited production run of 500 units. REACTOR SPECIFICATIONS: Output Power: 4 ohm stereo @ 12/13.8 VDC 25/75 WRMS x 4 2 ohm stereo @ 13.8 VDC 150 WRMS x 4 4 ohm bridged @ 13.8 VDC 300 WRMS x 2 Crossover Frequencies 30Hz to 600Hz Crossover Slopes 24dB per Octave Subwoofer Channel Output Power: 4 ohm stereo @ 12/13.8 VDC 75/150 WRMS x 2 2 ohm stereo @ 13.8 VDC 300 WRMS x 2 4 ohm bridged @ 13.8 VDC 600 WRMS x 1 Crossover Frequencies 30Hz to 600Hz Crossover Slopes 24dB per Octave Dimensions 25"L x 14"W x 2.5"H Det här stod att läsa på phoenixgold.com. Det här är väl ett ganska dyrt steg (25000 eller ngt?) mer anpassat för välljud än spl iaf... |
|
|
Hej! Det är väl kanske sant att det kostar lite men vad gör man inte??? Har du sett hur ett sådant ser ut? Det är nämligen så att min "kåpa" över steget har börjat rosta!!! och jag vet inte vad jag ska göra. Någon som har något tips???? |
|
|
Hur ser det ut, kromat typ? Autosol! -ridern- 525i 1990 24V |
|
|
Tja! Nej det är inte kromat, men det är typ borstad plåt nogon som vet något om sådant??? |
|
|
Borde gå att ta bort med Autosol -ridern- 525i 1990 24V |
|
|
Tja!!! Ska testa om det funkar med Autosol då! Hoppas att det funkar! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.