|
|
|
|---|---|
|
Är gravid och måste sälja bilen, ev byta. Jag har en röd BMW z3 - 97 10500 mil, nyskattad och besiktad helt nya framlysen med angeleyes, ny plastruta bak på caben 19crome fäljar med nya däck , utan ett enda märke Pioner cd spelare i, svart klädsel vad kan man få ungefär? fullt stämplad servicebok | |
|
Bild : [IMG]Länk är intresserad av Bmw 320 touring runt 00- 03 |
|
|
Jag skulle tro att den är värd 90-95 tusen. Du kan nog ha ett utgångspris på 97-98 tusen, kanske högre ifall den är fin i lacken och inte har många småbulor och repor. Riwa |
|
|
Finns ju ganska många till salu nu och fler blir det när sommaren är över. Snygga 19"fälgar på bilen, dom borde ju locka till sig intresserade tycker man:) |
|
|
Det går o få in en barnstol i zätan också. Jag har provat. /P |
|
| Det blir värre med barnvagn ... | |
|
Testa med en bytesannons...? |
|
|
Nej, ingen barn i denna bilen, ska dock ha en liten vagn som går in , men vill inte ha ett barn i denna, har en bme e46 och den känns säkrare. Ja, bytesannons kanske kan vara något, Finns flera jag kan tänka mig :) |
|
|
Jag har aldrig haft någon bytesannons själv, men väl köpes. Risken är att man får "kyssa många grodor innan man hittar....". Kan vara irriterande i början, men skratta istället åt de sannolikt tokbytesförslag du kommer att få. Ett tips för att få rimliga mellanskillnader är att värdera båda bilarna enligt bilpriser.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.