|
|
|
|---|---|
|
Hallå! Ringde och frågade pris på bromsskivor fram från BMW, 1945:- st. Mekonomen kostar 1250:- st och det är ju brembo så det är ju bra grejer. Kollade schmiedmann och de kostar 1560/par. alltså runt 780:- st. Då undrar man ju vad det är för kvalitet på dem, för om det är bra grejer så är det ju klart prisvärt! Sen undrar jag om nån har tips på bra bromsbelägg till M5, Behöver inte vara något extremt då jag inte kör bana eller liknande, vill bara ha kvalitetsgrejer som håller. | |
| beställde iaf zimmerman-skivor och textarbelägg från peansweden. | |
Gemini__ |
De har Zimmermann om så önskas (toppkvalité). Kikar man på deras hemsida ser man även att det finns originalskivor i vissa fall. Resten är enl. uppgift från dem själva Vaico (förmodligen dessa du har fått prisuppgift på), vilket inte tillhör toppskiktet vad gäller bromsutrustning. Zimmermann vara iaf ett klokt val, textarbeläggen likaså. Vad gick kalaset på? |
|
Skivor 1780 Belägg 720 Kanonpris måste jag säga. beläggen var textar så det är väl bra grejer hoppas jag. Vad gäller skivorna så är det ju mer än halva priset så hoppas de håller och funkar bra. är jag nöjd så blir det samma grejer bak i höst. |
|
Gemini__ |
Textar är kanon. Priset var dessutom riktigt bra. Du kommer nog bli nöjd. =) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.