|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Då har man gjort det igen, på väldigt kort tid. Annledningen till att det skedde just nu var det höga inbytespriset jag fick för min. Beggagnathallen var mer eller mindre tom på bilar hos min ÅF och jag tänkte - Va fan, det skadar ju inte att kolla vad man får för bilen... Det blev en E90 335i.... igen. Först hade jag tänkt 330i pga turbolagget i min gamla 335a, men sedan tänkte jag - köp en 335i och beställ samtidigt Procede från Vishnu tuning! Denna gången skiter jag i om det är lagg eller inte, jag tänker trimma den samma dag som jag hämtar den, detta med hjälp av Heartware här på forumet. Spec enligt nedan: E90 335i Alpinvit M sportpaket Comfortpaket + parkeringsensor fram&bak Rökarpaket Belysningspaket 18tum M-fälgar Tonade rutor bak USB anslutning HiFi Professional Logic7 Stöldlarm Velourmattor Isofixfästen Hoppas ni gillar specen! Jag vill inte gå in på detaljer kring vad jag fick för min bil, men kan säga att det var ca 60.000 mer än vad jag förväntade mig. Kan de ha haft en köpare på vänt?? Mvh Pavel | |
| Hur mkt rabatt på listpriset? | |
| ca 30.000 | |
|
Grattis, alltid kul att köpa bil. Specen ser lagom ut, men du missade väl inte lägga till xenonljusen? --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
|
Kul Pavel! Då hoppas vi på mindre lagg i en -10 335i! |
|
| Nejdå - Xenonljus är med. Glömde att skriva det ovan bara.. =) Är ju så exalterad nu ju!! | |
|
Grattis! Precis den där inställningen behöver Sverige och världen! Köp och njut! Hur lång leveranstid kommer Du få?? |
|
| Tackar!!! Får nu vänta till slutet av November... =/ | |
| grattis :D vad hamnade priset på om man bortser inbyte?? har du tänk göra något mer än trimm?? | |
|
Priset runt 500.000 brutto. Procede skall på omedelbart samt att annat luftfilter. Sedan är pengarna slut. Jag kommer byta bort rft däcken till våren. |
|
| vad fick dig att välja sedan framför coupe? | |
| Jag älskar hur LCI sedanen ser ut med M paketet. Sedan börjar jag bli trött på två dörrar, och vill ha en lite mer praktisk bil igen. | |
| Grattis en gång till sedan vi pratade i telefon. Jag skall bygga en E90 med M-pkt på sajten för jag har nog aldrig sett en IRF. | |
|
Grattis Pavel!! Fasen vad kul, det blir en rolig vagn det. Här kan ni kolla på min E90 LCI M-Pkt: Länk |
|
|
Tack BeemA! Riktigt snygg bil du har! ;-) Det ska bli väldigt intressant att se om lagget finns kvar i de nya 335orna. Jag är berädd på det värsta, men som sagt har redan bestämt mig för att trimma och då spelar det ingen roll längre.. |
|
|
Tackar :) Du får se till att ligga på runt 5000 varv hela tiden, där finns det inget lagg ;) Bytte också från E92 till E90 och visst coupén är sjukt vacker men det är allt jäkligt skönt med 4 dörrar. |
|
|
Instämmer att facelift sedanen ser riktigt riktigt snyggt ut! Länk |
|
| riktigt snygg.. finns det någon läpp eller liknande till nya m-paketet?? | |
| Finns ett par nya frontsplitters i kolfiber till den nya M-fronten.. | |
| Ursäkta dum fråga men vad är lagg? | |
| Jag tror de syftar på Turbo-lagg. Kraften kommer inte med en gång utan bilen "känns slö för att sedan vakna till liv". | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.