|
|
|
|---|---|
| För någon vecka sen, så börja min högra xenon lampa på m3an att sluta fungera, tänkte vad kan de vara nu..inte fan går xenon lampan så lätt sönder väl, bilen är en 03a och knappt rullat 5000mil, men i alla fall, testade sätta dit från den vänstra xenon lampan in till den högra, men då funka inte den heller, och mer vågar jag fan inte pilla, är inte precis någon utbildad mekaniker, men liksom lampan är hel för den från högra sidan testa jag sätta in i den vänstra sen och då funka de!..men jag var hos bmw i Norrköping och fråga vad det kan vara, men dom säger bara att man ska ta boka tid och sen se på datorn, när jag fråga vad det skulle kosta, sa dom allt mellan 2 - 4 tusen om de är mindre problem, men om de är större så kunde kostnaden öka..liksom, i färddatorn så har jag att de är felsignal på höger sida, men liksom, xenon lampan är hel, den funkar när man sätter i den vänstra sidan, vad för fel kan det vara? :( har aldrig haft något krångel med bilen innan..skulle någon kunna tänka sig och hjälpa mig, skulle uppskatta det jätte mycket. Mvh Acki. | |
|
Skulle tro att det är styrenheten som då är kass. För att göra det så billigt som möjligt så kan man skifta höger/vänster styrenhet för att se om det är den som är kass. På vänster sida behöver man inte plocka loss lampinsatsen men det behöver man på höger sida. Lycka till! // Daniel |
|
| Okej, men vad kan en styrenhet ligga på om det skulle visa sig vara kass? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.