|
|
|
|---|---|
|
Har fått en felbeskrivning i Carsoft på Tyska. Är själv hopplöst förlorad i Tyskan. Tacksam för en översättning! "20 Geschwindigkeitsregelung Falls keine Geschwindigkeitsregelung im Fahrzeug verbaut ist, kann dieser Fehler ignoriert verden. Sonst prüfen Sie bitte den Bedienhebel am Lenkrad auf Freigängigkeit. Es kann ein Kurzschluß am Bedienhebel vorliegen - der Bedienhabel." | |
|
Den här sidan kanske kan hjälpa dig Länk Mvh Johan |
|
|
Verkar vara farthållaren som spökar, första mening verkar ju säga att om du saknar farthållare så kan du bortse från det här meddelandet. Mvh Johan |
|
|
Farthållare har jag inte så det är nog fortsättningen det gäller. Översättarna klarar inte fackutrycken. Gjorde ett försök. Tack ändå så långt. |
|
|
20 Geschwindigkeitsregelung Falls keine Geschwindigkeitsregelung im Fahrzeug verbaut ist, kann dieser Fehler ignoriert verden. Sonst prüfen Sie bitte den Bedienhebel am Lenkrad auf Freigängigkeit. Es kann ein Kurzschluß am Bedienhebel vorliegen - der Bedienhabel." Hej, Lite lustigt fakistk då jag just skickade in en fråga om detta!! Jag försöker översätta åt dig: 20 Hastighetsreglering Om ingen hastighetsregleing finns inbyggt i bilen kan detta fel ingoreras. Annars, var vänlig och prova om knappen "rör sig" som det är tänkt. Det kan röra sig om en kortslutning i knappen. Lite fri översättning! Mvh CE-GE |
|
|
Tack för översättningen!! Det blir dock lite mystiskt. Felet jag har är att tomgången på min 525tds -93 är ojämn och efter en stund stannar motorn. Detta efter att jag monterat en nyrenoverad dieselpump. För övrigt går bilen kanon. Jag felsökte DDM i Carsoft och fick det tidigare nämnda felsvaret. Min bil har ingen farthållare så nu behöver jag hjälp att lösa problemet. Tack på förhand!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.