|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar om någon vet hur svårt det är att dra 2 RCA kablar och en signalkabel från en ny huvudenhet i en E32:a till skuffen? Går det att använda någon befintlig kabel kanal och i så fall, var hittar jag en sådan? Svår att komma åt? Vill helst inte göra någon större inverkan på bilen. All hjälp uppskattas! MVH VS | |
| Jag vet inte hur det ser ut under klädseln i en e32a men jag har dragit i ca 10 andra modeller och märken och det har aldrig varit något problem att bara peta bort dörrlister å trycka ned kablarna så långt det går i skarven till golvet. Till att börja med är det ju gjort på en pisskvart att montera ur baksäten och dörrlisterna på den sida du vill dra kabeln på så ser du direkt ifall det går, (tyvärr vet jag ej vilken sida +kabeln går på) | |
|
Tack :) Ska prova:) Har du något bra tips på var det är enklast att göra två hål in till skuffen för två strömkablar? MVh VS |
|
|
Jag vet ju tyvär ej hur e32an ser ut, men i min värld borde du se någon form av orginalkabelgenomföring ifal du tar bort baksätet. I värsta fall fall är det väll bara att göra 2 hål så dolt som möjligt, akta så du inte sågar sönder något på andra sidan bara. (små hål först å lys så du ser vart de hamnar) glöm för guds skull inte å skydda kabeln från att skavas. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.