AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
886

Kvalite på bakljus e34

Planerar köpa vita blinkers runt om till min e34a nu och har kollat en del på blocket på olika sidor som säljer. Brukar ju va så att du får vad du betalar för, så jag tänkte om nån vet vilka ska man inte köpa och vilka är bra, finns ju bakljus från 1490:- och uppåt. Är alla gjorda i samma form men bara olika pris eller är dem dyrare bättre ? Är så svårt och kolla via internet ju så tänkte ifall nån köpt dem billigare och kan rekomendera eller inte. Gäller samma med övrig belysning.
Jag köper hellre beggade BMW original lampor än eftermarknad, kika på ebay.de om det inte finns några i Sverige.

Stephan
Gemini__
Instämmer med Stephan, leta efter begagnade i gott skick. Jag böt dock till gula/orangea blinkers senast, finns betydligt större utbud av dessa då de flesta oftast går åt andra hållet. =)
jag har Depo på vänster sida och BMW/Hella på höger.. ser ingen skillnad på dom..
märkte inte att det var någon skillnad förrän jag blev nyfiken och läste den ingjutna texten..
ok.. jo får se nu i veckan vad det blir, blir i första hand på att få bilen besiktigad och sen lite snyggare utvändigt.
Ja
2.897
Japmax
530 GT -15

Alla de här klarglashistorierna som säljs håller pinsam kvalité.
Jag beställde LED-ljus från Kina för 900kr fraktade, men de kändes så jävla smäckra så jag sålde dom vidare.

Hella har vita blinkers och lite andra alternativ tror jag. Köp där (de tillverkar Bmws originallyktor)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.