|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Hahahahaha!!! Suverän, tack Helgeson, kommer gå smågarva hela dan nu :) Heden: Passat är inget intressant men tack ändå. Audin såg bra ut men då ska det vara manuell för att vara intressant. Ska åka o titta på en A4 1,8TS idag, gått lite längre än jag hoppats på men får se övriga skicket också. |
|
| Det bjuder vi på :) Lycka till med letandet! | |
|
Den här då :) Länk Mvh/ Niclas |
|
|
Då det bara är jag o min sambo än så länge så känns en kombi lite onödigt stort. Allt annat lät faktiskt bra med den bilen! |
|
| Det här känns spontant som ett bra pris: Länk även om den saknar den uppdaterade 250-hästarsmotorn. Borde kunna vara värt att kolla in, även om det är oklart vilken utrustning som finns. | |
| Broman: Har mailat honom nu och väntar på fler bilder, får vänta till helgen :) | |
|
Kom inte håg om Volvo var aktuellt?! Länk Mvh/ Niclas |
|
|
Har aldrig kört en T5 så jag vet inte hur körkänslan är i dom, men den färgen var helt fel :) Audin hade klimatanl. och antispinn, det var allt... Så den går bort. Har hittat en 525,a -01 där jag mailat ägaren om lite mer fakta annars känns det lite tunt med seriösa bilar nu. |
|
|
Denna då? Länk Pris: 67 000:- Årsmodell: 2002 Plats: Nacka Miltal: 15 000 - 15 999 Växellåda: Manuell Bränsle: Bensin Välskött BMW 330i T säljes till bra pris! Mycket extra utrustad som ex: -taklucka -helskinn (svart) -M-fälgar 18" (1år gamla däck) -tonade rutor -Harman Kardon HiFi paket m.m. m.m Komplett servicebok. Bilen säljes endast denna vecka, tom torsdag, bra pris vid snabb affär. KONTAKT ENDAST PER TELEFON; 070-665 40 73 Mvh/ Niclas |
|
| Såld? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.