|
|
|
|---|---|
| Länk | |
| Ja vad säger man...gapskratt? ;) | |
| Sjukt bra, det första jag ska göra när lottomiljonerna rinner in :-) | |
| AHH det mest osmakliga jag någonsin sett! | |
| Skulle fan va straffbart att misshandla en RR på detta sätt. | |
| hahahha ja du man undrar ju hur vissa tänker ibland | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Denna fotade jag på Donington Park i höstas, Donington Park kommer att ersätta anrika Silverstone som F1 bana. Länk Länk Länk Länk Länk ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Tycker de kunde allt ha flådat lite med fälgar om det ändå ska vara ett "prål-åk". (Om det inte är en glasfiberkaross nu då...?) Computers are useless. They can only give you answers. |
|
| hasso : Fast din bil är väl inget custombygge utan en "standard" Phantom Coupé. | |
|
hassos bilder är väl en originalbil? Inte sagt att de lyckats bättre själva... Computers are useless. They can only give you answers. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
GE: Det kan säkert vara en standard Rolls men i mina ögon ser det ut som ett custombygge inte direkt vad man förväntar sig av RR. BU el. BÄ är ju frågan,väldigt mycket både och. Fulsnygg utan direkt RR elegans. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| Phantom Coupén är vel inte Rolls Royce vackraste bil direkt. Men den dagen jag blir ekonomisk oberoende, så kommer en Phanton Sedan att ingå i bilsamlingen. | |
|
Även överklassen gillar att drifta lite: Länk |
|
| ser ju riktigt kul ut :P | |
|
Vill man ha den där moonande gubben på huven? ///BMW - Was sonst! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.