|
|
|
|---|---|
|
... vad skulle ni vilja ha för bilar då? Sj har jag en svart SL500 på sommaren, min svarta 740iA på vår och höst när det är för kallt för cab, och en svart 540iAT E39 året runt. Det är redan för många bilar, men om man fick drömma? ;) Jag är personligen typen som inte riktigt gillar nya bilar, av två skäl: dom är "för" bra, litet tråkiga, och värdeminskningen gör dom till enormt dåliga affärer. Jag föredrar några år gamla bilar som man kan göra fina. Steg för steg, ha något att planera och se fram emot. :) En M5:a E39 skulle vara kul. I fräscht *originalskick* med facelift, med aluminiumlister, svart skinn, helst Carbonsvart, silver eller Estorilblå. En Mini kombi skulle också vara kul, i Lamborghini Atlas-orange och svart givetvis! En Benz SL55:a Silver med röd inredning eller svart med svart inredning. Inte den grafitgrå som tyvärr är så vanlig - svart ska den vara! Givetvis med 20-tums fälgar och sänkning. Benz W215 (CL) och W220 (S) är också fina med "rätt" fälgar. Smart Brabus edition är stencool tycker jag Chrysler 300C är fina, men dyra i försäkring och rätt slöa.. :) Corvette, särskilt C5 och C6 är fina. Gillar amerikanska V8:ors karaktäristiska muller, det är väl annan tändföljd än BMW? ... så en 8-10 bilar skulle va lagom, får nog bygga ut garaget i så fall! :) Vad går ni och suktar efter? | |
| Kommentar till moderator: den här hamnade nog på fel ställe? Finns det någon "snackzon" här på forumet? :) | |
|
Oj, finns ju så många bilar man skulle vilja ha om plats, tid och pengar inte vore ett problem. Självklart blir det ett par BMWs om jag fick välja och vraka. :) BMW Z8 - Brutalt snygg bil, gärna en svart med röd interiör. BMW M5 E28 - Har en M535 idag men det är något speciellt med M5:an. :) BMW M635CSi - Snyggare bil får man leta efter. Alpina B12 6.0 - Alltid älskat E38:ans design och efter Alpinas små modifieringar så är den bara ännu bättre. Kört mycket 750iA E38 och den går underbart, kan bara tänka mig hur kul den är att köra när Alpina har fipplat med motor och väghållning. Alpina B7 Turbo - Snygg, snabb och sober. :) Engelska sportbilar har alltid haft en plats i mitt hjärta trots att jag inte kört några. Aston Martin DBS - Snygg och den låter så gott. :) Jaguar E-Type 3.8 -64 - Udda bil som väcker känslor varje gång man ser en. TVR Sagaris - Bara häftig. :) Fast för dessa bilar behövs ju en mångmiljonbudget för inköp, säkerligen en lika stor budget för underhåll och väldigt fint garage men drömma kan man ju alltid. :) |
|
|
Länk Alpina B12 6.0 i Tyskland, bara älskar den inredningen. |
|
|
Börjar bli skapligt nöjd med mitt garage har plats för 6-7bilar och komplett med 2st billyftar ett gäng verktyg flera svetsar och ett skapligt "lager"med nya delar.Det som fattas är en lackbox. I bilväg så känns det skapligt rätt. 2002t tii för mkt sporadisk finåka 1502Turbo för bus 740 för glidning Volvo 264-75 i drömskick för söndagsåka Det som ska till i samlingen är en Mustang fastback 65-69 då skulle jag vara rätt nöjd. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
En M3E30 En M3E30-replika En 325 E36 En P1800 En volvo 145 Just nu har jag ett garage som nästan är mindre än bilen som står däri. Länk Lite avis på Trucker faktiskt... ///BMW - Was sonst! |
|
|
2st camaro z28 med fett kjolpaket. mod 95-97 en svart med ducted intake på huven ,samt american racing fälgar.+ lite till påtrixat hehe:):) + en grön. En jagga cab 99a (billiga i usa) för finare dater:):) En s70r blåmod 98 Trimmad (missade en i tyskland) För lek. En pontiac firehawk cab (gillar v8orna) En cadillac cab,specialbyggd av ett företag i florida (för cruising) En BMW 850 csi En BMW 325i cab En Ferrari replica från Thailand (om den passerar inreggningen haha):):) Samt några till, får väl spela lotto i veckan tror jag.. Varför Inte?? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.