AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.237

Nya 3 Serien

Lite kul för dem som inte sett och hört

Länk
hade hellre sett mer sportigare modeller men visst en 3-serie gt kan bli en fin allround bil :D
nu får dem fan ge sig
BoMoW:
Du får gärna ta och utveckla dig lite mer!
ps
377
psike
M240i xDrive -19
Kan vara ett klart alternativ när det är dags att byta, kring våren 2012.

En GT är ju aningen mer ung och singel än en Touring, och antagligen mkt mer praktisk än en coupé.

Ser bra ut gör den också.

Visa användare
1.787
qsacage

BMW i4 M50 (G26) 2022
Fulare än sedanen och kombin. En fullständigt onödig modell.
We
965
Weiman
118i M-Sport -24
Kan nog bli fräck men jag vill hellre att dom återupplivar Compacten :-D

/Johannes
Ser bra ut, bortsett från det eländiga modet med hög midjelinje och små glasytor. Vulgärt och klaustrofobiskt !

Greven
Clubsport: Fulare och mer onödigare modell blir svårt att hitta.
det räcker med 3 serie touring
BoMoW: Det är ju vad du anser. På liknande sätt kan man ju påstå att coupen är en helt onödig modell. Nya Cabrioleten är ju så gott som en coupé, då den har plåttak, med taket uppfällt. Samtidigt är ju sedanen mer praktisk med fyra dörrar. Så på detta vis kan man ju anse att coupén är helt överflödig. Sålänge det finns köpare för de olika modellerna finns det ju en anledning att tillverka dem.
Visa användare
637
Pavel
2020 M135i xDrive
Varför skulle man välja en sådan framför en Touring? Finns det mer plats? Vad är fördelarna? Jag försöker desperat förstå trenden med halvkombi bilarna.. kan någon hjälpa mig förstå?

Mvh P
Buspelle
Detta är väl mest designtrender och man försöker hitta nya "nischbilar" som kan generera pengar. Någon direkt fördel med kombicupé är väl svårt att se. Mindre luftmotstånd kanske.....och vissa tycker den är snyggare. Måste erkänna att detta koncept ser betydligt bättre ut än både X6 och GT5an.
kan nog sälja rätt bra.. tror att den blir lik a5 sportback vilket är den närmaste konkurenten
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.